![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet het: u zal waarschijnlijk antwoorden "laat ons eerst de uitslag afwachten".
Maar ik neem aan dat er toch een strategie bestaat, bij verkiezingswinst. 1. Heeft CD&V de ambitie om eventueel in een Vlaamse regering te stappen? 2. Gebeurt dat dan met deelname van kartel-partner N-VA, of is dit geen onderdeel van het akkoord? 3. Naar welke coalitiepartner gaat uw voorkeur? 4. Is een assymetrische regering mogelijk? 5. Ik neem aan dat u de afspraken met N-VA toch zult verzilveren? (de vijf vlaamse resoluties) |
![]() |