![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Banneling
|
![]() Vermits volgens de politiek correcte media nu ongeveer elke islamcriticus medeplichtig dan wel als bewonderaar van Breivik wordt neergepleurd, is elke bekende islamcriticus nu verplicht om stuk per stuk hun afschuw voor deze massamoord uit te spreken.
Gisteren hadden we Valkeniers op schandelijke VRT (zo mochten ze toch nog eens op TV komen dacht rooi Martien) http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...veau/1.1075963 ---------------------------------------- Wilders schreef dan weer: Citaat:
------------------------------------------------------ Elizabeth Sabadisch Wolff (die beschuldigd wordt van ... iets? Citaat:
Citaat:
------------------- Onze welbekende Pat Condell die de wereld regelmatig vergast op een to the point islamcritische videospeech heeft zich - uiteraard - ook al laten horen. http://www.youtube.com/watch?v=MVbUz...layer_embedded -------------------- Ondertussen wordt er ook onderzoek gedaan naar The Brussels Journal, waar de Noorse blogger Fjordman al jaren zeer gewaardeede bijdragen leverde. Fjordman zelf heeft zich ook al gedistantieerd van de massamoordenaar en heeft verklaard dat hij het niet was, vermits hij ten tijde van de massamoord (gelukkig) zat te chatten met een man of 10. Citaat:
-------------------------- Van wie ik echter nog steeds niks heb gehoord is..... Barack Obama. Nochtans werd die ook geciteerd door de massamoordenaar. Barack zou zich tenminste duidelijk mogen uitspreken tégen de daden van deze massamoordenaar. Citaat:
Ook Poetin mocht genieten van de bewondering van de massamoordenaar... iemand daar al een afwijzing van gehoord? Of staat die ook buiten alle verdenking? -------------- Even ter info van de Staatsveiligheid: als islamcriticus neem ik uiteraard ook volledige afstand van de afschuwelijke daden van Anders Breivik. Ik heb nooit opgeroepen tot enige vorm van geweld en sta zeker niet achter deze vreselijke massaslachting. en nu wacht ik op een bepaalde posterin die weer terug met die vliegtuigdropping in de sahara op de proppen zal komen. nogmaals: dat ging over droppen mèt parachute en voldoende voedsel en drank om tot de eerstvolgende oase te geraken. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 28 juli 2011 om 08:07. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarom is het eigenlijk overbodig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is politiek nodig. Links-rood richt zijn (tijdelijke) wapens op iedereen die islam-kritisch is. En probeert daarmee politieke successen af te dwingen.
Het geheel begint trekjes van de Inquisitie te vertonen waarmee mensen werden gedwongen datgene te belijden dat feitelijk tegen hun wil was. Voor de Islam: idem dito - het dwingen van personen hun geloof aan te nemen als er van een gemengd huwelijk sprake is.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "White man speaks with forked tongue." - Indiaans gezegde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan me niet voorstellen dat er aanhang is voor zo'n gestoorde kerel.
Het feit dat met probeert 'aanhangers' te vinden, zegt veel over de hedendaagse politiek. Een goedkope zet op de hoofden van de slachtoffers. Pervers, gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nos.nl/audio/259488-harry-van...noorwegen.html
De SP vindt dat Wilders niet verantwoordelijk moet worden gesteld voor de individuele daden van Breivik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was net een dubbele bomaanslag in Irak, moet iedereen zich hier ook van distantiëren? 't Is maar om zekerheid te hebben hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
De moord op 80 kinderen is al rampzalig erg genoeg - het proberen politieke winst te halen uit een dergelijk misdrijf is bijna net zo erg als het misdrijf zelf. Het is een vorm van politieke heling.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Wat is eigenlijk de opzet van de commentaar op dit draadje? Aan de Staatsveiligheid bewijzen hoe P.C je wel niet bent en hoe onschuldig je normen/waardenbesef is?
"Maar meester Sûreté, ik heb niks gedaan! Ik ben toch braaf en mijn gedachten zijn rein. Ik ben zo onschuldig als een snaak van het Wiener knapenkoor... licht mij door, vanachter en van voor!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Maar voor die partij heb ik dan ook wel sympathie.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Nog eentje:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 juli 2011 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik open dit draadje om de ridiculiteit aan te tonen van de huidige linkse inquisitie. Als Breivik WC papier uit de Carrefour had gebruikt (dat met die dierenriemtekens) dan had links de fabrikant ook mee verantwoordelijk gesteld voor de massaslachting. Blijkbaar vinden de poco luitjes het o zo leuk om weer eens met drek te kunnen gooien omdat die halvegare kwiet ergens 1000 pagina's gecopieerd heeft, waarbij de schrijvers van die teksten per definitie medeschuldig worden verklaard door links. Is Lars von Trier nu ook rechts bevonden? Breivik was ook grote fan van koningshuizen.... ik wacht op de excuses van Bert en Paola, om niet te vergeten die van Flup en Tilleke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Derhalve vraag ik mij af vanwaar de pers het haalt dat Breivik zou bekend hebben dat hij ook een aanslag plande op het Noorse koningshuis. Men (de pers) spreekt enerzijds over "een" procureur en anderzijds over een "anonieme bron" binnen de politie ivm het verspreiden van dit bericht. Nogal contradictorisch vind ik dat allemaal. In de plaats van de openbare aanklager, die pleit voor volledig gesloten deuren ivm het onderzoek, zou ik nogal ziedend zijn dat dit in de pers verschenen is. En stel dat hij dat inderdaad zou hebben toegegeven, welke nieuwswaarde heeft dit dan, buiten de angst nog meer te installeren bij de Noorse gemeenschap. Laatst gewijzigd door Infowarrior : 31 juli 2011 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() KOENRAAD ELST: http://www.brusselsjournal.com/node/4789
Citaat:
|
|
![]() |