![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Yep , dames en heren , goed kijken deze avond , kom net van de uitzendingen en onze Steve heeft het naar mijn mening zowieso beter als onze Verake perfect gedaan.En hij krijgt applaus a volonté !
Goede dossierkennis , optimisme en solidariteit siert hem ! Kerel heeft stijl en charisma....zorg voor onze toekomst en uw kinderen en stem SPa !! ![]() Zijn 30sec op het laatste vond ik minder geslaagd , maar het is de inhoud dat telt en niet de saaie slagzinnen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Met andere woorden: het wordt een volledige afgang voor de Steve.
Enfin, was jij diegene in de studio met dat luizig Che Guevara-truitje aan of ben je gewoon een extreem-rechtse rakker die zich op dit moment een ongeluk achter zijn klavier lacht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() stevaert stijl en charisma ???? moehaha... goeie !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Stevaert met applaus deze avond ? : Ik had echt niks anders verwacht hoor .....
Arm, dom vlaanderen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Jan van den Berghe schreef :
Citaat:
1. Die twee leraressen (???) en die soutien-dokter waren grof. 2. Én dan dat roodhemdje. Walchelijk gewoon ? Bewonderenswaardig hoe taalvaardig FDW al die aantijgingen afweerde. Als dit werkelijk een live-live uitzending was : Chapeau Filip. {live-live = zonder dat de vragen vooraf aan de ondervraagde bekend zijn; de gewone gang van zaken ... b.v. bij Pol-Smet}.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]ééééén uitgekochten boel
nog slechter dan de zeverende dag [/size] Filip Dewinter heeft alle agressieve aanvallen afgeslagen, er werd net niet met stront gegooid en messen en molotovcocktails en granaten en splinterbommen ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Steve , wie is dat nu
![]() Freya kinderface , 2 de populairste politica , arm Vlaanderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge krijgt hem gratis voor niks !
- meer dan 200.000 Vlamingen zoeken werk….. Gratis ! - meer dan 70.000 Vlaamse gezinnen wachten soms tot vijf jaar lang op een sociale woning … Gratis ! - meer dan 25.000 bejaarden staan op een wachtlijst van een rust-of verzorgingstehuis… gratis ! - meer dan 6.000 gehandicapten wachten op hulp… Gratis ! - Ieder Vlaams kind wordt geboren met een schuld van 26.555 € ….. gratis ! [size=7]MOET ER NOG IETS GRATIS ZIJN ?[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Neruda schreef :
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De volksjury met FDW vond ik schitterend. Het lijkt dat er meer en meer mensen zich kanten tegen het Flamingantisme.
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() dat zou ik toch niet beweren.... 8)
tegen racisme ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- meer dan 200.000 Vlamingen krijgen werk ! - meer dan 70.000 Vlaamse gezinnen krijgen een sociale woning ! - meer dan 25.000 bejaarden hebben een rust-of verzorgingstehuis…! - meer dan 6.000 gehandicapten hebben hulp ! - geen Vlaams kind meer met een schuld van 26.555 € , de staat betaalt alles ! [size=6]STEM BLOK ![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af wanneer ze Stevaert of Verhofstadt eens gaan filmen terwijl een cd&v/n-va/vb publiek hun mag 'jureren'.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |