Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2011, 12:25   #1
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard Tablet PC

Ik ben van plan om, aanvullend, een tablet PC te kopen. Helaas zie ik door het bos de bomen niet meer en vraag me af wat er belangrijk is wanneer je dit aanschaft.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 12:31   #2
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat Dronkoers hier wel wat van af weet..
Oud 30 mei 2011, 12:41   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik kan je in alle geval afraden van de goedkopere dingen (photohall bv) aan te kopen, tenzij je een doorgedreven Androïd kenner bent die het "niet aanvaarden van apps" kan omzeilen.

Mijn kameraad heeft een Galaxy P1000 en daar ben ik (bijna) jaloers op.
Da ding is dus alles tegelijk. Met de capaciteit van een eerste generatie netbook, GPS en je kan er nog mee bellen ook.
Oud 30 mei 2011, 13:07   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het zal dan vooral kiezen tussen Adroid of Apple worden denk ik ...

Wat je tegenwoordig ook hebt, zijn netbooks/laptops die zowel Windows7 als Android (tablet) ondersteunen...

Je klikt dan het scherm open en draait het over de toetsen zodat het een tablet wordt.

allee ja, al naargelang je behoeften, kan je dus voor zoiets opteren. Als je het echt ziet als een additioneel toestel (zoals je het eigenlijk moet zien) dan zou ik zeggen ga er eens mee spelen in de winkel zodat je ziet wat je het beste ligt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 15:24   #5
eno2
Banneling

Standaard

Ik gebruik mijn laptop els e-reader
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 15:34   #6
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik heb onlangs een Ipad gekocht en als aanvulling is het echt een heel leuk speeltje. Ik vind de snelheid van het ding echt verbluffend. Op een app klikken en hup dat ding staat open. Ook het typen van tekst gaat veel vlotter dan verwacht, het toetsenbord valt vrij goed mee van grootte. ook de browser doet zijn werk. Kortom, als je zeker wil zijn dat je goed materiaal hebt, neem dan een Ipad.

Er zullen waarschijnlijk nog andere tablets zijn die ook dik in orde zijn maar daar zie ik ook het bos niet door de bomen. als je wegblijft van Ipad zou ik je wel ten stelligste een Android gebaseerde willen aanraden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 30 mei 2011 om 15:40.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 17:02   #7
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
ik denk dat Dronkoers hier wel wat van af weet..

Zeker!
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 17:06   #8
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb onlangs een Ipad gekocht en als aanvulling is het echt een heel leuk speeltje. Ik vind de snelheid van het ding echt verbluffend. Op een app klikken en hup dat ding staat open. Ook het typen van tekst gaat veel vlotter dan verwacht, het toetsenbord valt vrij goed mee van grootte. ook de browser doet zijn werk. Kortom, als je zeker wil zijn dat je goed materiaal hebt, neem dan een Ipad.

Er zullen waarschijnlijk nog andere tablets zijn die ook dik in orde zijn maar daar zie ik ook het bos niet door de bomen. als je wegblijft van Ipad zou ik je wel ten stelligste een Android gebaseerde willen aanraden.
Ik ben ook geïnteresseerd in de iPad 2, maar vraag me sterk af, gezien ik veel Flash nodig heb, of ik me dit niet zal beklagen... Er zijn blijkbaar een aantal workarounds zoals iSwifter, Wallaby of Frash, maar in hoeverre zijn die echt goed?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik kan je in alle geval afraden van de goedkopere dingen (photohall bv) aan te kopen, tenzij je een doorgedreven Androïd kenner bent die het "niet aanvaarden van apps" kan omzeilen.

Mijn kameraad heeft een Galaxy P1000 en daar ben ik (bijna) jaloers op.
Da ding is dus alles tegelijk. Met de capaciteit van een eerste generatie netbook, GPS en je kan er nog mee bellen ook.
Wat bedoelt u met "niet aanvaarden van apps?".

Ik heb al eens verliefd gekeken naar de Samsung Galaxy 10.1v o.a. omdat hier ook GPS mee mogelijk is en een groot scherm heeft en Flash ook mogelijk is. Alleen 16GB vind ik vrij weinig.

Ook vind ik de apps die je kan downloaden zowel bij Apple als bij Android erg goedkoop. Is dat normaal?

Kun je die apps voor Android ook downloaden zonder telefoonnummer? Ik heb voor de gein eens geprobeerd een gratis app te downloaden, maar men zegt dat aan mijn google account geen telefoon gekoppeld is en ik ben ook niet van plan dat te doen.

Newbie vragen, maar ik dank jullie voor de antwoorden.
Oud 30 mei 2011, 17:18   #9
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht

Zeker!
En? Hoeveel pinten kunt ge op een tablet Pinten Customizer zetten?
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 17:41   #10
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Deze lijkt me interessant.

Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 17:46   #11
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Ik heb een Ipad en ben daar heel tevreden over, hoewel er één zeer groot minpunt is aan dat ding: GEEN FLASH ONDERSTEUNING = DIKKE SHIT omdat je veel streamingsites en flashwebsites niet kunt raadplegen. Het is een beetje zoals op een Chinees gecensureerd internet surfen.

Graphics zijn meesterlijk en het systeem is super eenvoudig in gebruik.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 18:33   #12
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ik heb een Ipad en ben daar heel tevreden over, hoewel er één zeer groot minpunt is aan dat ding: GEEN FLASH ONDERSTEUNING = DIKKE SHIT omdat je veel streamingsites en flashwebsites niet kunt raadplegen. Het is een beetje zoals op een Chinees gecensureerd internet surfen.
Ik zat vanmiddag in de tuin met zo'n Ipad en daar zie je dus werkelijk niets van.
Het was dan nog in de schaduw met licht bewolkt weer.
Dat ding spiegelt geweldig.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 19:06   #13
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik zat vanmiddag in de tuin met zo'n Ipad en daar zie je dus werkelijk niets van.
Het was dan nog in de schaduw met licht bewolkt weer.
Dat ding spiegelt geweldig.
Bestaan er ontspiegelde toestellen?
Oud 30 mei 2011, 19:49   #14
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Bestaan er ontspiegelde toestellen?
Neen, maar er bestaat wel een statisch geladen folie (vrij prijzig: 15euro voor een velletje) die je over je scherm tegen krassen, vette vingers en spiegelen kunt aanbrengen. Dat vind ik een absolute must als ge er geen vetpotteke van wilt maken.

Ohja, en koop je ook zo'n kaft/houder van Apple om hem in op te bergen. Dat heeft zo'n flap die je kunt omslaan en gebruiken als houder als je hem ergens wilt opzetten.

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 30 mei 2011 om 19:51.
Oud 30 mei 2011, 20:07   #15
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red Panda Bekijk bericht
700€ en dat doet nog geen flash. Het ergste is dat zulke overrated overprijsde rotzooi massaal gekocht wordt. Een ware schande, chinezen krijgen er 60 cent per dag voor.
Da's inderdaad zo, het is een gehypet gadget, vooral als je weet dat Bill Gates al met een tablet pc uitkwam in 2002 maar dat niemand daar toen oog voor had. Steve Jobs doet hetzelfde jaren later en wordt aanbeden als een sekteleider.

Die Ipad heb ik dan ook buiten mijn weten om cadeau gekregen van mijn vader voor nieuwjaar, anders zou ik hem dat ten stelligste afgeraden hebben. Maar alle gekheid op een stokje, ik ben er zeer tevreden mee.
Oud 30 mei 2011, 20:08   #16
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Waarom koop je geen netbook?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 20:41   #17
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kon hem via het kasticket omgeruild hebben maar je was wellicht zo verblind door de hype.

Moest mijn vader daar mee afkomen, gaf ik hem een muilpeer.
Gij moet duidelijk ene zijn van de nieuwe generatie: degenen die in staat zijn om hun ouders af te bekken en bij te timmeren omdat ze niet met het juiste peperdure geschenkje afkwamen. Dus gij zou zeggen: "Pff, al da geld voor diene stommen ipad, ik ga die 700 pellen halen en ermee naar de hoeren en voor drugs naar holland."

Misschien moet ge eens inschrijven voor die MTV-reeks "my sweet sixteen", daar lopen ook van die ondankbare kutkinderen in rond.

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 30 mei 2011 om 20:42.
Oud 30 mei 2011, 21:45   #18
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haha, grappig hoe de fantasie van een brein op hol kan slaan. Je hebt er duidelijk niks van begrepen. Achja.
Ik geef Vigilante VL eigenlijk wel gelijk, alleen zou ik het taktischer gezegd hebben
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 07:35   #19
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Ik geef Vigilante VL eigenlijk wel gelijk, alleen zou ik het taktischer gezegd hebben
dus jij zou die I-Pad aangenomen hebben en niet omgeruild hebben voor €700 aan bier??

Oud 31 mei 2011, 07:35   #20
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
700€ en dat doet nog geen flash. Het ergste is dat zulke overrated overprijsde rotzooi massaal gekocht wordt. Een ware schande, chinezen krijgen er 60 cent per dag voor.
Flash is voor fossielen. Ben jij een fosiel of ben je toch eerder een rotverwend ondankbaar nest? Of misschien ook gewoon stikjaloers omdat je het u niet kan permitteren?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be