![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben van plan om, aanvullend, een tablet PC te kopen. Helaas zie ik door het bos de bomen niet meer en vraag me af wat er belangrijk is wanneer je dit aanschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik denk dat Dronkoers hier wel wat van af weet..
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je in alle geval afraden van de goedkopere dingen (photohall bv) aan te kopen, tenzij je een doorgedreven Androïd kenner bent die het "niet aanvaarden van apps" kan omzeilen.
Mijn kameraad heeft een Galaxy P1000 en daar ben ik (bijna) jaloers op. Da ding is dus alles tegelijk. Met de capaciteit van een eerste generatie netbook, GPS en je kan er nog mee bellen ook.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal dan vooral kiezen tussen Adroid of Apple worden denk ik ...
Wat je tegenwoordig ook hebt, zijn netbooks/laptops die zowel Windows7 als Android (tablet) ondersteunen... Je klikt dan het scherm open en draait het over de toetsen zodat het een tablet wordt. allee ja, al naargelang je behoeften, kan je dus voor zoiets opteren. Als je het echt ziet als een additioneel toestel (zoals je het eigenlijk moet zien) dan zou ik zeggen ga er eens mee spelen in de winkel zodat je ziet wat je het beste ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik mijn laptop els e-reader
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb onlangs een Ipad gekocht en als aanvulling is het echt een heel leuk speeltje. Ik vind de snelheid van het ding echt verbluffend. Op een app klikken en hup dat ding staat open. Ook het typen van tekst gaat veel vlotter dan verwacht, het toetsenbord valt vrij goed mee van grootte. ook de browser doet zijn werk. Kortom, als je zeker wil zijn dat je goed materiaal hebt, neem dan een Ipad.
Er zullen waarschijnlijk nog andere tablets zijn die ook dik in orde zijn maar daar zie ik ook het bos niet door de bomen. als je wegblijft van Ipad zou ik je wel ten stelligste een Android gebaseerde willen aanraden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 mei 2011 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zeker!
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb al eens verliefd gekeken naar de Samsung Galaxy 10.1v o.a. omdat hier ook GPS mee mogelijk is en een groot scherm heeft en Flash ook mogelijk is. Alleen 16GB vind ik vrij weinig. Ook vind ik de apps die je kan downloaden zowel bij Apple als bij Android erg goedkoop. Is dat normaal? Kun je die apps voor Android ook downloaden zonder telefoonnummer? Ik heb voor de gein eens geprobeerd een gratis app te downloaden, maar men zegt dat aan mijn google account geen telefoon gekoppeld is en ik ben ook niet van plan dat te doen. Newbie vragen, maar ik dank jullie voor de antwoorden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze lijkt me interessant.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik heb een Ipad en ben daar heel tevreden over, hoewel er één zeer groot minpunt is aan dat ding: GEEN FLASH ONDERSTEUNING = DIKKE SHIT omdat je veel streamingsites en flashwebsites niet kunt raadplegen. Het is een beetje zoals op een Chinees gecensureerd internet surfen.
Graphics zijn meesterlijk en het systeem is super eenvoudig in gebruik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was dan nog in de schaduw met licht bewolkt weer. Dat ding spiegelt geweldig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Neen, maar er bestaat wel een statisch geladen folie (vrij prijzig: 15euro voor een velletje) die je over je scherm tegen krassen, vette vingers en spiegelen kunt aanbrengen. Dat vind ik een absolute must als ge er geen vetpotteke van wilt maken.
Ohja, en koop je ook zo'n kaft/houder van Apple om hem in op te bergen. Dat heeft zo'n flap die je kunt omslaan en gebruiken als houder als je hem ergens wilt opzetten. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 30 mei 2011 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Ipad heb ik dan ook buiten mijn weten om cadeau gekregen van mijn vader voor nieuwjaar, anders zou ik hem dat ten stelligste afgeraden hebben. Maar alle gekheid op een stokje, ik ben er zeer tevreden mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Waarom koop je geen netbook?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet ge eens inschrijven voor die MTV-reeks "my sweet sixteen", daar lopen ook van die ondankbare kutkinderen in rond. ![]() Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 30 mei 2011 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flash is voor fossielen. Ben jij een fosiel of ben je toch eerder een rotverwend ondankbaar nest? Of misschien ook gewoon stikjaloers omdat je het u niet kan permitteren?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |