![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Gisteren 1ste aflevering gezien van de Volksjury.......
wat me het mééste opviel was dat deze volksjury...... een jury is die zéér slecht samengesteld is.......... de programmamakers van VTM hebben er met hun klak naar gesmeten.... als het jury-pannel steeds dezelfde mensen zal bevatten zullen ze mij géén twee keer kunnen boeien...... een vrouwelijke politieagente die steeds maar met haar vingertje zwaait van vooringenomenheid en niet eens in staat is om op een deftige manier een vraag te stellen en een puber die met een affiche komt zwaaien kunnen mij niet boeien......... evenmin als het ostentatieve muilentrekken van een pannellid in de achtergrond.....of een dokter die niet voor rede vatbaar is. Sommige volksjury-leden mochten zelfs maar één vraag stellen ! Ik had eerder liever eens de vraagstelling gehoord van een slachtoffer van een misgelopen situatie in plaats van de schuldbekentenis van een dader die weinig spijt betoonde...... énige pluspunt aan dit programma......... de intervieuwer was zéér beleefd en voornaam en bleef steeds rustig en hield het debat in handen, wat niet van alle journalisten in politieke debatten kan gezegd worden !
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k ben ook serieus curieus of die volksjury alle dagen dezelfde samenstelling gaat hebben.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() t'is te hopen dat ze hunne volks-assisenhof een beetje beter samenstellen en k'ben curieus of ze voor alle politiekerkes die nog zullen mogen aantreden even "vriendelijk" zullen zijn ????
by the way...... die laatste dertig seconden is wel goed gevonden..... curieus of ze binnen de tijd zullen kunnen blijven !
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Is het niemand opgevallen dat er na de vraag naar Filip De Winter toe , over dat artikel van die Spa'er die een misdaad had gepleegd , om dat toe te lichten , er werd weggeknipt zodat de vraag niet werd beantwoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Mischien kan het Blok hierrond wat meer vertellen ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Bedankt C uit W .
Dan kan je na een week een oordeel vormen over hoe de jury is samengesteld.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Altijd dezelfde kwieten? Djezus, dan zal het nogal een kontengelik zijn als er een SP.A'er komt...
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() gister'n avond was het de beurt aan groene Veraatje, t'viel op dat de pannel-leden merkelijk "vriendelijker" ingesteld waren en véél minder arrogant uit de hoek kwamen dan in de eerste aflevering (hoe zou dat nu komen ?) alléén de werkzoekende agressieve puber was even arrogant en bitsig als de avond voordien..........k'denk dat hij met zo'n ingesteldheid nog lang naar werk zal kunnen zoeken........ moest ik werkgever zijn k'zou hem ook niet durven aanwerven.... o ja, by the way..... Vera van de groen heeft totaal géén indruk op mij gemaakt en hare slotspeach van 30 seconden had ze op 5 seconden kunnen doen.... inhoud = niks + boodschap aan de kiezer = twee keer niks !
![]() curieus wat het vanavond gaat zijn met Stief Gratis ! ![]()
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vond dat Vera Dua het wel goed gedaan heeft. Akkoord, haar slotspeech was niet erg sterk, maar dat is ook verdomd moeilijk hé. Hoe kan je nu in dertig seconden iets deftig zeggen.
Wat die inhoud betreft: iedereen zou moeten weten dat wij bij uitstek een partij zijn waar de inhoud primeert op ons babegehalte of andere uiterlijke schijn.
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Mijn vriendin is al zes keer overvallen. Wat zou u zeggen om haar te beletten op het Vlaams Blok te stemmen ?" "Uiiih, *zucht* *steun*. Wij zijn er voorstander van dat de wijkagent regelmatig langskomt om dat gevoel van onveiligheid weg te nemen." ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
maareuhhhhhhhhh problemen zijn er om opgelost te worden nietwaar !!! dus........hebt ge drie (3) mogelijkheden om dit probleem op te lossen : 1° ofwel koopt ge haar een nieuwe sjakosche die niet uit doorschijnend materiaal gemaakt is zodanig dat het geboefte niet kan zien welke waardevolle voorwerpen er in steken........ 2° ofwel koopt ge haar een pistool dat ze goed zichtbaar in haar plastieken-doorschijnende sjakosche steekt en zal het geboefte automatisch een respectabele afstand houden....... 3° stemmen voor het Blok....... gemakkelijk én goedkoper dan de twee vorige remedies ! ALLE andere middelen helpen toch niet..... ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En die derde optie werkt ook al niet. Zo blijven er nog maar twee over...
![]() |
#14 |
|
![]() Nu vond ik het te mooi weer om naar den TV te zien gisteren. En vanavond gaan ik ook liever op mijn terras zitten genieten van de ondergaande zon, het fluiten van de vogels in het bos en het geritsel van de dieren in het struikgewas en het gelach en geroep van de spelende kinderen op straat.
Vanavond kan de politiek dus dik mijn kl*ten kussen. Gratis en voor niks.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() gister'n avond was het de beurt aan S Stevaert...... zeg maar Stiefke Gratis........het pannel was vrij mild voor hem, ma'k had den indruk dat hij er zich bij de meeste vragen nogal gemakkelijk vanaf maakte, als de mensen uwe zever van al dat "gratis" beu zijn draait ge u gewoon naar iemand anders !
de schooljuffrouw heeft wél één goede score binnengehaald (meestal zit ze er bij voor spek en bonen en kleuterachtig gedoe), ze vroeg aan de Stief, n�* dat hij stond te verkondigen dat (hoger)onderwijs gratis moet zijn of dan toch minstens betaalbaar voor iederéén (ook voor de minder begoeden) waarom zij als politiekers dan het voorbeeld niet geven..... want zijn partijgenoot om maar een voorbeeld te noemen "t'onderlijfke" Jansens stuurt zijn kid's naar een elitaire dure school in plaats van naar een "gratis" staatsschool........ van de andere sp'ers wist ze het niet maar ze kon er zich wel t'één en t'ander bij voorstellen.... ![]() ![]() de dertig slotseconden heeft hij wél héél goed benut en op een zéér fijne manier zijn boodschap gebracht.........en er telkens bij ieder item dat hij aanhaalde mooi bijgezegd "stem dan SPA-Spirit"......goed bezig zou'k zo zeggen...