![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals sommige anciens al hebben opgemerkt: ik heb de indruk dat het forum wat doods is geworden.
Geen discussies meer op het scherp van de snee... Of ligt het aan mezelf? Te oud geworden? Niet spits genoeg meer? Te druk met andere zaken? Enfin, is dit mijn subjectieve observatie, of wordt die gedeeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De scheermesjes worden heden ten dage bot geslagen door driehoeksmelders die constant op zoek zijn naar banprooien en zelfs dreigen met externe interventies.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() discussies worden onmogelijk gemaakt door scheldorgels en P.A-ers in combinatie met een te slappe moderatie
ook stellen velen zich te extreem op om zich interessant te maken, met straffe uitspraken die er veel te ver over zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Gebrek aan tijd bij mij.
Ik moet drie uur per dag pokeren online om me te verzekeren van een extra pensioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En moest het waar zijn was 't toch maar de schuld van al die walen, moslims, homo's en inbev... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wordt helemaal niet meer gediscussieerd. Het is hier meer een soort bedevaartsoord geworden waar "den Bart" kan aanbeden, en Di Rupo afgebrand worden.
Zelfs gerenomeerde Vl.Nationalisten als "Zwartengeel", "Jazeker", "Ardennees", "Knuppel" en "Anna List" zijn hier zo goed als helemaal weggebleven. Met hen kon nochtans goed gediscussieerd worden, ook al was "het water" tussen hen en mij zeer diep, er was een soort wederzijds respect. In de plaats van deze weggebleven forummers, kwam er een zooitje dat zich beperkt tot het "net niet" heilig verklaren van BDW. En al wie een daar een afwijkende mening over heeft, krijgt van tien tegelijk, een hoop modder over zich heen. De weinigen met een tegengestelde mening dan de mijne, waar ik nog enigzins begrip en respect voor kan opbrengen, en met wie een gesprek nog enigzins mogelijk is, zijn enkel anciens : zoals bijvoorbeeld "Vlaanderen Boven", "Vlijmscherp", "Djimi", "SDG", "Manta", "Hurricane", "Bobke", "Robert t", "Xenophon" en "Schoofzak". Mijn bijdragen zullen zich in de toekomst dan ook nog beperkt worden tot "K & K" (en voornamelijk de Quiz)
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 juli 2011 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met mij??? ![]() Dat pakt me nu se... ![]() ![]() En bwah, bij de meeste forummers die er de laatste maanden bijkwamen blijf je zowieso ergens met een "tiens, komt me bekend voor"gevoel zitten... Verder zitten de zwart/wit discussies dusdanig vast langs beide kanten dat de trend van het op de man/vrouw spelen de bovenhand heeft, komt zelfs in de meest unusual subfora terug. Op de duur echt vervelend en vrij eentonig... Eneuh , kwissen??? Zelfs ik weet dat ge die foto's simpelweg naar je googlebalk moet slepen om paginas te vinden waar diezelfde foto's opstaan... (met meestal uitleg bij) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Toen ik hier aankwam was het hier inderdaad een stuk levendiger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dood van dit forum werd negen jaar geleden al aangekondigd.
Ik kan het weten want ik was toen de aankondiger. Laatst gewijzigd door Pelgrim : 12 juli 2011 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) 't is vakantie.
2) De meeste discusies eindigen in een gebruiker met uitgesproken mening verbannen 3) Technische onderwerpen verwateren doordat de niet techneuten op zijn best wat halfbakken agitprop te berde brengen, en de technologisch gevorderden het op eenzelfde lijn zien.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft nu eindelijk door dat er teveel geforumd werd en te weinig geneukt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Forummen kan nog verholpen worden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() teveel kloterij
teveel getrol teveel spam Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2011 om 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach......forums gaan de weg op van chatrooms.......het gaat voorbij....
trouwens,kelt verdwijnt ook voor een tijdje........de zomer weet je wel ![]() |
![]() |
![]() |