![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er wordt, vooral in de periode rond augustus-september, nogal eens gewichtig gedaan over bepaalde politieke thema's, en dit bij voorkeur op een tweewieler.
Enkele moraalridders ziet u hier: ![]() ![]() Al dan niet geloofwaardig, dat laat ik aan u over om te beslissen. ![]() ![]() ![]() Dit heeft natuurlijk allemaal niets te zeggen. De volgende foto's vind ik interessanter. Wie weet herkennen de wielerfans één van de volgende renners. Deze zijn volgens facebook genomen na de koninginnenrit in Parijs. Jammer dat ze dat niet meer hebben uitgezonden. (Het zou overigens gaan over o.a. Roelandts, Greipel, Ferrar, De Gendt, Lang en Meersman, maar vraag me niet wie wie is.) Om tot mijn punt te komen. In hoeverre kunnen bekend(ere) mensen zich uiten als Vlaming of Vlaamsgezind zonder door de media als 'non grata' te worden beschouwd? Er zijn slechts weinigen die dit openlijk durven (bv. Jan Verheyen en Carl Huybrechts) en bij sommigen lijkt dit wat door te schemeren. Maar toch is dit nog altijd een soort taboe. Jammer of niet... Laatst gewijzigd door poekieJ : 27 juli 2011 om 23:04. |
![]() |