![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Wie vindt dat er de komende vier jaar minder immigratie moet komen, stemt morgen Vlaams Blok.
Wie akkoord is met meer immigratie, stemt voor een ander uit het amalgaam. Aan u de keuze.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() het blok zal toch niet regeren.
maar misschien worden ze wel wakker in de wetstraat. misschien moeten we ze nog eens duidelijk maken dat het eigen volk dat vreemd gespuis hier niet wil. het voegt immers geen enkele meerwaarde toe aan ons volk of onze maatschappij. integendeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie vindt dat de straten veiliger moeten worden eveneens. Wie vindt dat het bedriegen van de Vlaming moet stoppen eveneens. Wie vindt dat de Sociale Zekerheid er in eerste plaats is voor eigen mensen eveneens. Wie vindt dat Vlaanderen onafhankelijk moet worden eveneens. Wie vindt dat de Sociale Zekerheid moet opgesplitst worden eveneens. ...
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wie enkel gelooft in eigen gelijk en zichzelf nooit de verantwoordelijkheid toewijst stemt vooral op het blok!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Weet ik wel, maar de dag voor de stembusgang hou je het best wat simpel. ![]() Maar ik zou het haast vergeten : stem morgen het vreemdelingenstemrecht weg !
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |