![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Met het Vlaamse Lichtplan van Crevits
is alles nog lang niet klaar en kits. Wordt het weer plots guur dan duurt 't een halfuur intussen helpt God met een bliksemflits. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Het gaat tamelijk snel hoorde ik net op de pravda.
Maar ik begrijp dan toch nog steeds niet, dat indien men gewoon op de buienradar kan volgen, men niet een klein beetje voorzienend kan zijn en het licht een uurtje op voorhand kan aansteken? te moeilijk? |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is inderdaad de eerste vraag die je je als logisch denkend mens kan stellen. Maar 't gaat over ambtenarij hé, dat verklaart veel. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister-President
|
Een regendetector zou misschien beter zijn.
Soms vraag je je af of die openbare diensten op de hoogte zijn van de (niet zo laatste) technologie!! Mijn auto heeft een ruitenwissersstand waarbij de wissers trager of vlugger wissen ngl de nattigheid!!! En dan verkondigen ze dat Vlaanderen moet opvallen door zijn technologie vermits het geen grondstoffen heeft. Onze kennis moet onze troef worden!!!! triestig gesteld als ze zelfs dit niet kunnen automatiseren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Als men elke ambtenaar een paraplu geeft en verplicht deze bij regen open te klappen... dan blijft heel Vlaanderen (en zeker het Franstalig landsgedeelte) kurkdroog...
Maar dan gaan waarschijnlijk onze boeren weer klagen... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedere automobiel die verkocht wordt in de EU,dus ook aan de overgewichtige- en blijkbaar halfblinde Vlaamse chauffeur ,is voorzien van een bijzonder indrukwekkende verlichtingsinstallatie.Tevens wordt bij regenweer aangeraden uw rechtervoet wat minder zwaar te laten duwen op het pedaal en aktief gebruik te maken van de snelheidsregelaar van uw ruitenwissers.Het zou misschien zelfs helpen oms eens NIET te telefoneren,uw i-pod uit uw oor te trekken of uw autoradio wat stiller te zetten....
Dan zijn die Electrabel-kassavullers langs de autostrades voor niks nog nodig... Laatst gewijzigd door kelt : 4 september 2011 om 15:21. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
We mogen tegenwoordig al blij zijn als die verlichtingsmasten niet spontaan omlaag komen ... België is een derdewereldland. Alleen houden we dat vooralsnog redelijk goed verborgen voor Europa. Die mensen gaan ervan uit dat de samenleving er hier een beetje ordentelijk bijligt gezien de zetel van de E.U. hier in Brussel (waar het nog het slechtste van heel het land) gaat.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 september 2011 om 15:22. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Ik zal u vertellen hoe dat in Belgie in zijn werk gaat :
Minister: "Mijnheer de ingenieur, is het mogelijk om de lichten op de autosnelweg aan te steken vanuit één controle-centrum na opdracht vanuit het ministerie ?" Ingenieur : " Méér nog, mijnheer de minister : we kunnen de lichten automatisch aansteken dankzij de technologie van de regendetectoren !" Minister : " JAMAAR, DAT VRÀÀG IK NIET !!!" Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 4 september 2011 om 15:31. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Ik vind het daarom ontzettend leerrijk en verhelderend om de gedachtengang van een standaard ambtenaar te kunnen volgen hier op het forum.
Ik werkte in de privé (bij een amerikaanse firma, en ja die hebben ook rare afwijkingen), maar het niveau van de "ambtenaar" heb ik daar nooit kunnen bespeuren. Wel gelijkaardig dingen (zoals camerabeveiling en electronisch gesloten deuren om inbraak te voorkomen, terwijl de raam naast de deur open stond of langs binnen kon geopend worden, waarna men gewoon met PC en al door de open raam kon stappen). |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|