|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  20 februari 2019, 15:31 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 25 april 2011 
				 |  Niet de bedoeling om te dreigen, maar ik dreig met meerdere dagen staken 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  20 februari 2019, 17:08 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Het is zelfs hun bedoeling om niet te staken, maar wel om te werken. Ach iedereen weet het: klein links mobiliseert. Je kan zelfs zeggen dat dat kiespubliciteit is die niet moet opgenomen worden in de gelimiteerde uitgaven. 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |   | 
|  3 maart 2019, 11:26 | #3 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 17 april 2014 
				 |   Citaat: 

__________________ ...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". | |
|   |   | 
|  5 maart 2019, 12:14 | #4 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 juli 2009 
				 |   Het enige dat verschilt met "werkende" ambtenaren zijn de kleuren. 
				__________________ Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. | 
|   |   |