![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml
Citaat:
Nog een interessant artikel: http://www.n-va.be/nieuws/persberich...-akkoord-staat Bij mij is het duidelijk: de vlaamse partijen verzwijgen een heel deel zodat de vlaamse bevolking nu denkt dat ze een zuivere splitsing hebben gekregen. Ik denk da we nogal grote ogen gaan trekken moest de tekst vrijgekomen. De partijen hebben ons verkocht, blijkbaar wouden ze liever de vlaming nog eens een mes in de rug steken dan terug naar verkiezingen te gaan. En wat ze nu aan het doen zijn? Simpel: de postjes aan het verdelen. Ik hoop dat vlaanderen inziet dat ze nogmaals dik gerold zijn door deze machtshongerige politicussen, waaraan hebben wij ze toch verdiend?? ... ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 20 september 2011 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De Vlaamse onnozelaars die nu nog onderhandelen mogen stillekesaan onder een steen beginnen kruipen.
Ik begin komende verkiezingen beter in te zien dan vorige week. |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vraag is of dit enige aandacht gaat krijgen bij de Vlaamse bevolking...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|