|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  28 oktober 2011, 20:18 | #1 | 
| Banneling Geregistreerd: 23 februari 2011 
				 |  Wanneer komt er bij ons een koninklijke onderbroek onder de hamer?  Zouden we ons begrotingstekort niet kunnen doen verdwijnen met - zoals in Engeland - koninklijke onderbroeken te laten veilen? Hoeveel zou een onderbroek van Koningin Fabiola opbrengen? Of van Koning Albert? Prins Laurent? Of van onze Kroonprins?  http://www.standaard.be/artikel/deta...elid=G1I3HMO8U http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2100061& | 
|   |   | 
|  28 oktober 2011, 21:03 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 11 september 2007 Locatie: Killucan 
				 |   Laat het uit. 
				__________________ I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. | 
|   |   | 
|  28 oktober 2011, 22:37 | #3 | 
| Banneling Geregistreerd:  4 juni 2004 Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom 
				 |   | 
|   |   | 
|  28 oktober 2011, 22:42 | #4 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 september 2009 
				 |   Is dat al niet verkocht hier? Hoe heet die kerel, Buquois of iets dergekijks? Hij was een ondergoedmuseum begonnen en om hem te steunen had Fabiola toch een onderbroek gegeven? 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  28 oktober 2011, 23:06 | #5 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 april 2007 Locatie: overal en nergens 
				 |   Citaat: 
    Jou tweede link, van het marokkaans forum: ik lach me dood. Lees forum-onderdeel 'Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit'.  chiwawa zeg!  
				__________________ Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! | |
|   |   |