![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoofdredacteur van Knack en Trends windt er geen doekjes om.
Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 28 november 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Men vindt altijd wel een paar stokken om een hond te slaan. Zeker bij het verkapt NVA-blad dat zich Knack noemt. En Trends is minstens zo erg. Want de hoofdredacteur...
Laatst gewijzigd door system : 28 november 2011 om 13:07. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat fijn van je dat je geen tegenargumenten geeft en blijft steken in "dat is een N-VA blaadje". Zoals je zelf zegt: Men vindt altijd wel een paar stokken om een hond te slaan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Als de onderhandelaars je een berg droog brandhout aanbieden, dan moet je al dom zijn als oppositie om die niet in de fik te steken. Dat is hun democratische plicht, en absoluut wanneer de oppositie in de meerderheid is!
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat Di Rupo 1 de konfrontratie met de werkelijkheid ontwijkt is dan wel een feit. Evenals dat nieuwe belastingen worden ondergebracht bij besparingen, en dat ook ik alleen de nieuwe belastingen daadwerkelijk de eerste twee jaar zie uitgevoerd worden, terwijl de echte besparingen eerder uit "goede" voornemens bestaan. Heeft niets te maken met het zoeken van een stok om een hond te slaan. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn allemaal N-VA'ers..... ![]() ![]() En u houdt van draken,en het zogenaamde besparingsplan van Di Rupo is een draakje van het zuiverste soort.... Droom dus maar verder,je zal heus wel wakker worden als eliootje de nodige euro's uit je zwarte sok gaat meegritsen om het francofoon profitariaat in stand te houden... Ik had écht niets anders verwacht van een "meeloper".... Laatst gewijzigd door Svennies : 28 november 2011 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En omgekeerd. Hij is alleszins niet mijn premier. Dan nog liever de winter en in mijn postgeschiedenis kunt ge lezen dat ik afschuw heb voor het blok. Maar als ik moet kiezen tussen de pest en de cholera, dan kies ik een premier die ik kan uitschelden in mijn eigen taal. Dus excuseer me wanneer ik niet akkoord ga met een begroting die door een minderheid van anderstaligen wordt opgelegd. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook inhoudelijk iets te melden op de tekortkomingen in de akkoorden? Of ga je je weer beperken tot inhoudsloos gezwans over N-VA? Iets wat in dit topic eigenlijk compleet irrelevant is aangezien het gaat over de inhoud van akkoorden die niet gesloten werden met N-VA.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat hij nog van een groei van 0.8% uitgaat ,en dit terwijl alle economen een inkrimping van de europese markt met 2% verwachten is al om je te bescheuren.... Enig idee om hoevéél geld het ook weer gaat,en nee het is géén peulenschil... Maar het zou eerder een bananenschil kunnen worden waarover eliootje eens zou kunnen uitglijden samen met zijn flutbegroting... |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knack en Trends profileren zich als de intellectuele variant van het Pallieterke.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dus dat hij aan de grote lijnen van zijn partijprogramma is blijven vasthouden en het niet aandurft om in het zieke deel van het land de zo nodige saneringen door te voeren ... Daarom dus dat er eerst een hoop theater en de nodige dramatische retoriek moest aan te pas komen... Daarom dus dat zijn héle besparingsplan alles behalve verregaande hervormingen inhoudt en eerder gebaseert is op onjuiste verwachtingen én voor de helft nieuwe en of hogere belastingsmaatregelen omvat die grotendeel richting Vlaanderen worden geschoven... Ge moet toch écht een onnozelaar zijn om daar hoog mee op te lopen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 28 november 2011 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De begroting van de Vlaamse regering gaat vooralsnog uit van een groei van 1.6%. Wat me stoort aan de rechtse krititiek is niet zozeer de kritiek maar dat ze nooit concreet zeggen waar dat geld dan wel vandaan moet komen. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 november 2011 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja. Tot ge over de index en pensioen begint.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet leren luisteren.
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc zou blij moeten zijn, we worden de CCCP aan de noordzee, met even grote armoede. |
|
![]() |