![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://joaochavesspot.blogspot.com/2010/05/01.html ![]() Als, Zwarte en als man heb ik grote behoefte naar andere zwarte mannen te kijken. Verder merk ik dat door de dagelijkse brainwash van witte superioriteit ikzelf, als zwarte, een verkeerd idee krijg over de schoonheid van zwarten. Zwarten zijn de Alpha en de Omega. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 november 2011 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist. Het was koud, deze ochtend, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het idee ontstond gisteren, een draad met zwarte mannen in de visie van de grootste fotografen. Het zou erg vreemd zijn als ik als zwarte man niet zou mogen kijken naar zwarte mannen.
![]() Guglielmo Plüschow (ca. 1900) Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 november 2011 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geregistreerd: 15 November 2011
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Fascinerend hoe men steeds weer teruggrijpt naar het imago van de Moor.
Waarom zijn er zoveel Moren in de Europese beschaving? NU een hele nationale hysterie, één aankomst per marineschip kost de belastingbetaler namelijk euro 250.000; om Moren op te voeren. Protesteerders worden met geweld afgevoerd. Ik roep jullie op je hersenen te gebruiken, en je af te vragen wat dit toch allemaal betekent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() Leni Riefenstahl: Dancers |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Lieverd, je doet hard je best om als een inferieur mens over te komen, maar dat schokt mij allang niet meer. Hoe is het met je carriere? Ben je ook zo een mislukking, dat je hier en op mij je frustratie moet botvieren?
Fumeur the narguile, Aziz: Pierre et Gilles (1996) Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 november 2011 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() Photography by Ben Weller Jeneil Williams |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Cecil Beaton: Morocco (1957) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() Male Nude: Fachetti (1941) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ![]() Gian Paolo Barbieri |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk nog eens een leuke draad in Koetjes & Kalfjes...
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |