![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Dag beste medewerkers van dit bericht,
mijn hartslag bonst in mijn borstkas, het is alsof het gaat onweren. Ik opende vandaag mijn gmail en kreeg zoals gewoonlijk een advertentie. Deze was over een boek dat een wereld oorlog verkondigd(en er niks van oplost). We moeten er alles aan doen om oorlog te voorkomen, en onze kansen van 2012 goed te gebruiken om menselijkheid in de keet te brengen. Menselijk lijden is erg, en is een serieuse humanitaire aangelegenheid. Maar er is ook hoop. Ik schreef nameluck uiteindeleuk een beok dat de humanitaire pros geld zal brengen. Het boek noemt GHL(by D.J.G.). En daarin staat een link naar het boek's blog: www.thehumanitarianevolution.blogspot.com. Het boek gaat over mijn grootste humanitaire idee. Het idee zal duizenden miljarden geld brengen tot de mensheid. Ik reguleerde het geld's fonds naar diepe normen waar iedereen trots op zal zijn, en het maakt het veldwerk doelmatig en overzichteluck. Maak AUB geen oorlog, het wordt net zo mooi. Your Highness and Holyness, D.J.G. (33) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |