![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() En men verwacht van de burger dat ze met deze dingen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...
Ochja, tzullen wel weer enkele kapotte slazwierders zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Espadas : 23 augustus 2012 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Griekenland wil 1600 slazwierders buitenzetten. Gelijk hebben ze!
Een land dat op de rand van de afgrond bengelt, moet geen andere slazwierders proberen te helpen, dat is hopeloos. Wie is er nog zo gek om slazwierders, slazwierders e.d. de weg naar Griekenland te wijzen? Dat doen enkel slazwierderhandelaars die puur op gewin uit zijn en geen greintje menselijkheid hebben. Maar het gekke is dat internationaal Griekenland hier weer scheef voor bekeken wordt. Ik vind het goed dat Griekenland op alle mogelijke manieren probeert om te besparen. En minder slazwierders is minder onkosten. Simple comme bonjour! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg iets tegen slazwierders toen het deksel van mijn slazwierder vloog en ik de slablaadjes van de muren en het plafond en de grond en de meubels kon gaan pulken.
Ik heb sinds toen besloten slazwierders te discrimineren, de mijne heb ik gedeporteerd via de vuilbak. Het is inderdaad erg moeilijk om samen te werken met een luie, werkonwillige slazwierder ![]() Ik gebruik enkel nog de oerVlaamse, ouderwetse trisé!
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet wat mensen tegen slazwierders hebben. Zo onrechtvaardig!!
Vergeet niet dat elke slazwierder door mensenhanden is gemaakt of ontworpen he! Jaar en dag worden die dingen zonder veel respect gebruikt, waarna ze nu plots vogelvrij worden verklaard! Een schande is het!!! Daarom zou ik iedereen die van zijn slazwierder vanaf wil willen oproepen om die niet zomaar weg te gooien maar af te staan aan een slazwierdersasiel. Daar wordt goed voor ze gezorgd en misschien vinden ze dan zo nog een nieuwe thuis. Tijdens het VRT programma "Slazwierders in nesten" wordt regelmatig een slazwierder in zo'n asiel even in de schijnwerpers gezet. Wees geen onmens!! Gun uw slazwierder een tweede leven!!!
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een slazwieder is een onding en vernielt onze sla! Het is ook altijd de kleine man op de straat die daar voor moet opdraaien maar wij weten beter. Die dingen moeten hier niet in dit land zijn en we zien ze graag rap buiten onze keuken. Niet alleen dat, maar slazwierders zijn ook schadelijk voor onze kinderen. Onlangs deed mijne kleine zo enen op zijn hoofd! We moesten godverdorie naar den dokter met die slazwieder vast aan zijn hoofd!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 23 augustus 2012 om 10:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slazwierderknuffelaar!! Dat hebben we dan weer van onze zwierdiwinkies! Ga op straat en ogen je open. Overal om je heen worden keukens geruïneerd door slazwierders!! Ze hebben ons volk, land, steden, identiteit en keukens verwoest!!! Het wordt tijd dat we de handen uit de mouwen steken en onze slazwierder in de vuilbakken stoppen! Gedaan met de slazwierder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je met wat vlaamse opgekropte woede zit kan ik best begrijpen, vlaanderen stelt nu ook weer niet zoveel voor als wat jullie al sinds 1302 denken maar om die woede nu op slazwierder af te geven is er wat over vind ik. Wat wordt het volgende? Dood aan de pureestampers? Weg met de knoflookpers? Buiten met de gasfornuizen? Als we figuren als jou laten begaan koken we binnen de kortste keren terug in onze tuin boven een houtvuurtje. En dat is dan Vlaamse vooruitgang ofwa?
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, welke blaadjes steken sommigen in hun slazwierder?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of als toestel: ![]() ? Toch een belangrijke nuance in deze maatschappelijke discussie...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Als toestel Raf, als toestel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat men alle slazwierders moet vervangen door sla zwierende vrouwen met natuurlijk blond haar en blauwe ogen. Kwestie van wat positieve discriminatie door te voeren voor deze hoe langer hoe kleiner wordende bevolkingsgroep.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gehoord via via dat mijn slazwierder veilig in zijn thuisland is aangekomen en daar nu bij één of andere terreurorganisatie gegaan is waar ze regelmatig bloem- en witte kolen aanvallen omdat ze geen wit willen, alleen maar groen.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vrouwen zwieren de sla dan uit met een propere keukenhanddoek zoals we dat in de oude tijd deden! Dat is de allerbeste oplossing natuurlijk. Voorlopig is dit onbetaalbaar, vrees ik en bovendien zouden we door het CGSZ (Centrum voor gelijkheid van sla en zwierders) veroordeeld worden voor slazwisme. Daarom houd ik het maar bij mijn trisé.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 augustus 2012 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 augustus 2012 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |