Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2012, 10:14   #1
Espadas
Banneling

Standaard Waarom er meer mensen iets krijgen tegen slazwierders

En men verwacht van de burger dat ze met deze dingen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...

Ochja, tzullen wel weer enkele kapotte slazwierders zijn...
Espadas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 10:16   #2
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Winkeliers in de Handelstraat en Korte Zavelstraat in Antwerpen-Noord en op de Turnhoutsebaan in Borgerhout willen langer openblijven tijdens de slazwierdermaand. Ze zijn woedend over de politiecontroles.

De slazwierdserram is een drukke maand voor de voedingswinkels in wijken met veel slazwierders. Omdat slazwierders dan pas na zonsondergang mogen zwieren, doen ze hun aankopen ook pas ’s avonds. Het gevolg is dat de winkels ook na 20u nog open zijn. Het is dan over de koppen lopen in de Korte Zavelstraat of op de Turnhoutsebaan. Daarmee overtreden de winkeliers wel de wet. De politie wees enkele winkeliers al terecht. Dat stoot hen tegen de borst.

De controles op het sluitingsuur door de politie kwamen er na klachten van andere winkeliers.

“Zij vinden dat hun slazwierders aan concurrentievervalsing doen door het openingsuur niet te respecteren”, zegt woordvoerder Fons Bastiaenssens van de Antwerpse politie.

Lees het volledige artikel in Gazet van Antwerpen.
Buiten met die dingen!!

Laatst gewijzigd door Espadas : 23 augustus 2012 om 10:17.
Oud 23 augustus 2012, 10:19   #3
Espadas
Banneling

Standaard

Griekenland wil 1600 slazwierders buitenzetten. Gelijk hebben ze!
Een land dat op de rand van de afgrond bengelt, moet geen andere slazwierders proberen te helpen, dat is hopeloos. Wie is er nog zo gek om slazwierders, slazwierders e.d. de weg naar Griekenland te wijzen? Dat doen enkel slazwierderhandelaars die puur op gewin uit zijn en geen greintje menselijkheid hebben.
Maar het gekke is dat internationaal Griekenland hier weer scheef voor bekeken wordt. Ik vind het goed dat Griekenland op alle mogelijke manieren probeert om te besparen. En minder slazwierders is minder onkosten. Simple comme bonjour!
Oud 23 augustus 2012, 10:25   #4
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Ik kreeg iets tegen slazwierders toen het deksel van mijn slazwierder vloog en ik de slablaadjes van de muren en het plafond en de grond en de meubels kon gaan pulken.
Ik heb sinds toen besloten slazwierders te discrimineren, de mijne heb ik gedeporteerd via de vuilbak.
Het is inderdaad erg moeilijk om samen te werken met een luie, werkonwillige slazwierder
Ik gebruik enkel nog de oerVlaamse, ouderwetse trisé!
Oud 23 augustus 2012, 10:26   #5
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik kreeg iets tegen slazwierders toen het deksel van mijn slazwierder vloog en ik de slablaadjes van de muren en het plafond en de grond en de meubels kon gaan pulken.
Ik heb sinds toen besloten slazwierders te discrimineren, de mijne heb ik gedeporteerd via de vuilbak.
Het is inderdaad erg moeilijk om samen te werken met een luie, werkonwillige slazwierder
En tzijn dan de hardwerkende Vlamingen die ervoor moeten opdraaien! Wie haalt die dingen hier in dit land? Wie geeft hen onderdak en verschoning? Het huidige systeem faalt hem hard en we kunnen er allemaal van meespreken!! Die slazwierders ziet iedereen in Vlaanderen liever buiten dan binnen!
Oud 23 augustus 2012, 10:31   #6
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet wat mensen tegen slazwierders hebben. Zo onrechtvaardig!!
Vergeet niet dat elke slazwierder door mensenhanden is gemaakt of ontworpen he!
Jaar en dag worden die dingen zonder veel respect gebruikt, waarna ze nu plots vogelvrij worden verklaard! Een schande is het!!!

Daarom zou ik iedereen die van zijn slazwierder vanaf wil willen oproepen om die niet zomaar weg te gooien maar af te staan aan een slazwierdersasiel. Daar wordt goed voor ze gezorgd en misschien vinden ze dan zo nog een nieuwe thuis.

Tijdens het VRT programma "Slazwierders in nesten" wordt regelmatig een slazwierder in zo'n asiel even in de schijnwerpers gezet.

Wees geen onmens!! Gun uw slazwierder een tweede leven!!!
Oud 23 augustus 2012, 10:35   #7
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jaar en dag worden die dingen zonder veel respect gebruikt, waarna ze nu plots vogelvrij worden verklaard! Een schande is het!!!

Daarom zou ik iedereen die van zijn slazwierder vanaf wil willen oproepen om die niet zomaar weg te gooien maar af te staan aan een slazwierdersasiel. Daar wordt goed voor ze gezorgd en misschien vinden ze dan zo nog een nieuwe thuis.

Tijdens het VRT programma "Slazwierders in nesten" wordt regelmatig een slazwierder in zo'n asiel even in de schijnwerpers gezet.

Die slazwierders hebben hun kans hier al gehad en ze hebben het verbrot. Mensen beginnen serieus last te krijgen van die dingen en terecht!

Een slazwieder is een onding en vernielt onze sla! Het is ook altijd de kleine man op de straat die daar voor moet opdraaien maar wij weten beter. Die dingen moeten hier niet in dit land zijn en we zien ze graag rap buiten onze keuken.

Niet alleen dat, maar slazwierders zijn ook schadelijk voor onze kinderen. Onlangs deed mijne kleine zo enen op zijn hoofd! We moesten godverdorie naar den dokter met die slazwieder vast aan zijn hoofd!!
Oud 23 augustus 2012, 10:35   #8
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
En tzijn dan de hardwerkende Vlamingen die ervoor moeten opdraaien!
Dat is met alles zo dus dat is geen argument.
Citaat:
Wie haalt die dingen hier in dit land?
Is dat de schuld van die slazwierders? Het slazwierdersimmigratiebeleid faalt maar dat is niet hun schuld. Eerder van uw 'hardwerkende' vlamen die niet eens in staat zijn een deftig beleid te voeren.
Citaat:
Wie geeft hen onderdak en verschoning?
Als ge ne slazwierder in huis haalt moet ge er maar voor zorgen ook.
Citaat:
Het huidige systeem faalt hem hard en we kunnen er allemaal van meespreken!!
Voila, ge geeft het zelf toe. Het huidige systeem (VAN DIE HARDWERKENDE VLAMINGEN) faalt. Het ligt aan u eigen!!
Citaat:
Die slazwierders ziet iedereen in Vlaanderen liever buiten dan binnen!
Hadden die vlamen maar eerder aan moeten denken. Eerst jaar en dag slazwierders met containers tegelijk invoeren en nu iedereen er een heeft zijn ze plots de boosdoeners?

Laatst gewijzigd door BigF : 23 augustus 2012 om 10:36.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 10:39   #9
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is met alles zo dus dat is geen argument.

Is dat de schuld van die slazwierders? Het slazwierdersimmigratiebeleid faalt maar dat is niet hun schuld. Eerder van uw 'hardwerkende' vlamen die niet eens in staat zijn een deftig beleid te voeren.

Als ge ne slazwierder in huis haalt moet ge er maar voor zorgen ook.

Voila, ge geeft het zelf toe. Het huidige systeem (VAN DIE HARDWERKENDE VLAMINGEN) faalt. Het ligt aan u eigen!!
[quoteDie slazwierders ziet iedereen in Vlaanderen liever buiten dan binnen!
Hadden die vlamen maar eerder aan moeten denken. Eerst jaar en dag slazwierders met containers tegelijk invoeren en nu iedereen er een heeft zijn ze plots de boosdoeners?[/quote]

Slazwierderknuffelaar!! Dat hebben we dan weer van onze zwierdiwinkies! Ga op straat en ogen je open. Overal om je heen worden keukens geruïneerd door slazwierders!! Ze hebben ons volk, land, steden, identiteit en keukens verwoest!!! Het wordt tijd dat we de handen uit de mouwen steken en onze slazwierder in de vuilbakken stoppen! Gedaan met de slazwierder!
Oud 23 augustus 2012, 10:55   #10
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slazwierderknuffelaar!! Dat hebben we dan weer van onze zwierdiwinkies! Ga op straat en ogen je open. Overal om je heen worden keukens geruïneerd door slazwierders!! Ze hebben ons volk, land, steden, identiteit en keukens verwoest!!! Het wordt tijd dat we de handen uit de mouwen steken en onze slazwierder in de vuilbakken stoppen! Gedaan met de slazwierder!
Als je te dom bent om te begrijpen hoe je zo'n slazwierder gebruikt kan ik begrijpen dat je er problemen mee hebt ja. Ten bewijze het feit dat jij je eigen bengel er zijn hoofd in laat steken! Bij jou staat de wc-ontstopper vast ook in het drankenrek van de koelkast eh?

Dat je met wat vlaamse opgekropte woede zit kan ik best begrijpen, vlaanderen stelt nu ook weer niet zoveel voor als wat jullie al sinds 1302 denken maar om die woede nu op slazwierder af te geven is er wat over vind ik.

Wat wordt het volgende? Dood aan de pureestampers? Weg met de knoflookpers? Buiten met de gasfornuizen?
Als we figuren als jou laten begaan koken we binnen de kortste keren terug in onze tuin boven een houtvuurtje.
En dat is dan Vlaamse vooruitgang ofwa?
Oud 23 augustus 2012, 11:15   #11
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Zeg, welke blaadjes steken sommigen in hun slazwierder?

Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 11:36   #12
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wel "made in China"

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 12:08   #13
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Griekenland wil 1600 slazwierders buitenzetten. Gelijk hebben ze!
Een land dat op de rand van de afgrond bengelt, moet geen andere slazwierders proberen te helpen, dat is hopeloos. Wie is er nog zo gek om slazwierders, slazwierders e.d. de weg naar Griekenland te wijzen? Dat doen enkel slazwierderhandelaars die puur op gewin uit zijn en geen greintje menselijkheid hebben.
Maar het gekke is dat internationaal Griekenland hier weer scheef voor bekeken wordt. Ik vind het goed dat Griekenland op alle mogelijke manieren probeert om te besparen. En minder slazwierders is minder onkosten. Simple comme bonjour!
Gaat het hier over slazwierders als persoon:

of als toestel:

?

Toch een belangrijke nuance in deze maatschappelijke discussie...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 12:42   #14
Espadas
Banneling

Standaard

Als toestel Raf, als toestel.
Oud 23 augustus 2012, 12:58   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik vind dat men alle slazwierders moet vervangen door sla zwierende vrouwen met natuurlijk blond haar en blauwe ogen. Kwestie van wat positieve discriminatie door te voeren voor deze hoe langer hoe kleiner wordende bevolkingsgroep.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 20:27   #16
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja zeg, toen ik de mijne via de vuilbak deporteerde bestonden die asielen nog niet. Overigens heb ik een hekel aan asielig zoekende slazwierders.
Ik heb gehoord via via dat mijn slazwierder veilig in zijn thuisland is aangekomen en daar nu bij één of andere terreurorganisatie gegaan is waar ze regelmatig bloem- en witte kolen aanvallen omdat ze geen wit willen, alleen maar groen.
Oud 23 augustus 2012, 20:33   #17
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vind dat men alle slazwierders moet vervangen door sla zwierende vrouwen met natuurlijk blond haar en blauwe ogen. Kwestie van wat positieve discriminatie door te voeren voor deze hoe langer hoe kleiner wordende bevolkingsgroep.
Die vrouwen zwieren de sla dan uit met een propere keukenhanddoek zoals we dat in de oude tijd deden! Dat is de allerbeste oplossing natuurlijk. Voorlopig is dit onbetaalbaar, vrees ik en bovendien zouden we door het CGSZ (Centrum voor gelijkheid van sla en zwierders) veroordeeld worden voor slazwisme. Daarom houd ik het maar bij mijn trisé.
Oud 23 augustus 2012, 20:47   #18
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In verregaande staat van ontkleding?
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 23 augustus 2012 om 20:48.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 21:22   #19
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die vrouwen zwieren de sla dan uit met een propere keukenhanddoek zoals we dat in de oude tijd deden! Dat is de allerbeste oplossing natuurlijk. Voorlopig is dit onbetaalbaar, vrees ik en bovendien zouden we door het CGSZ (Centrum voor gelijkheid van sla en zwierders) veroordeeld worden voor slazwisme. Daarom houd ik het maar bij mijn trisé.
den handdoek is écht een pak beter hoor. (zelfs beter dan de slazwierder, maar dat mogen we weer niet zeggen zeker?). Dan krijgen we weer het verwijt dat we enkel iets tegen gele slazwierders hebben, terwijl die bruine in feite ook op niks trekken. (maar dat mag dan ook weer niet gezegd worden).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 augustus 2012 om 21:24.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 09:50   #20
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
den handdoek is écht een pak beter hoor. (zelfs beter dan de slazwierder, maar dat mogen we weer niet zeggen zeker?). Dan krijgen we weer het verwijt dat we enkel iets tegen gele slazwierders hebben, terwijl die bruine in feite ook op niks trekken. (maar dat mag dan ook weer niet gezegd worden).
Pas maar op want ik ben een dubbelspion en ik verraad u aan het CGSZ.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be