![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat meebetogen voor de hervormingen bij Justitie? | |||
ik ga mee want Justitie is nu een corrupte knoeiboel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
ik ga niet mee want Justite werkt prima |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
geen tijd, te lui, niet geïnteresseerd, begrijp het niet, ver van mijn bed, je wordt er zo moe van, ik blijf liever aan de kant staan roepen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als de ouders van de vermoorde meisjes een betoging houden in Brussel,
wie gaat dan meebetogen voor de hervorming van Justitie? Volgens Neutr-On is Justitie een corrupte knoeiboel, onbetrouwbaar, log, duur, traag, en staat de democratie in België in de weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een walgelijke en ongeloofwaardige parvenu is die man. Alles waar die man en zijn vrouw bij betrokken zijn zal ik met overtuiging tegenwerken. Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 augustus 2012 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel de bevolking is trouwens "gejost". Justitie blijft onbetrouwbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is een ongeloofwaardige en leugenachtige parvenu die de ziel van zijn vermoord kind verkocht om de witte beweging monddood te maken en politiek te recupereren in de hoop van een politiek postje. Dat Dehaene nog een groter parvenu is en een niets ontziende machtswellusteling is doet daar in wezen niets vanaf. Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 augustus 2012 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het probleem zit te diep ingeworteld bij de juristenkaste, en ik begin te denken dat het te maken heeft met hun opleiding die ethisch/maatschappelijk blijven steken is in mei 1968.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is een verdrietige vader die zijn dochter verloren is en die in het kluwen van Justitie terecht gekomen is. D.w.z. bij de geldhaaien van de horde van advocaten, de luie onderzoeksrechters, de geile machtshonger van de politici. Hij is misbruikt, hij heeft iets willen veranderen, maar is daarbij gestoten op het "establishment", de "gevestigde" (wan)orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Ik doe niet mee omdat het mijn heilige overtuiging is dat er helemaal niets zal veranderen na een geweldloze betoging waar brave mensen, met de beste bedoelingen, stil en ingetogen witte ballonnen oplaten.
Ik vrees dat onze politici en magistraten de verzuchtingen van het volk pas ter harte zullen nemen als het halve land (letterlijk) in brand staat, en dan nog zal het bij de meesten niet helemaal doordringen. Laatst gewijzigd door Sammael : 13 augustus 2012 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt hoor, daarom is het beter om tijdens de volgende verkiezingen NIET OP DE TRADITIONELE PARTIJEN TE STEMMEN. Dat kan al op 14 oktober 2012. En ook in 2014. Zolang de drie grote traditionele partijen, en hun handlangers de drie grote vakbonden, aan de macht blijven zal er niets veranderen. Hierbij reeds een oproep om NIET VOOR DE TRADITIONELE PARTIJEN TE STEMMEN. |
|
![]() |
![]() |