![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Benodigdheden:
- pittavlees - de Koran - 2 strookjes papier (4 als je betere smaak wilt) - inkt - pen - pittabrood - het partijprogramma van LDD - een mixer Bereiding: Neem de pen en open de Koran op gelijk welke bladzijde. Schrijf een willekeurig aantal Koranverzen over die je daar ziet op de 2 strookjes papier. Doe deze op het partijprogramma van LDD. Vervolgens doe je deze allemaal in de mixer, smeer je het resultaat dat je kreeg in de mixer uit op je pittabrood. Daarna gooi je het pittavlees weg want dat is toch niet te vreten. Smakelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kebab is erg lekker, inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Op deze Wikipediapagina vind je trouwens een hoop regionale variaties van de Kebab: https://en.wikipedia.org/wiki/Doner_kebab
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |