![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) De "Humo-Rubriek" in komkommertijd 8)
(kopieer telkens de vragen naar een volgende posting) Wat is voor jou het hoogste lichamelijke genot ? Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Hoe ziet jouw hel eruit ? Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Allez, omdat je zo aandringt 8)
Wat is voor jou het hoogste lichamelijke genot ? Sex natuurlijk, en een lekkere sauna ook niet te versmaden. Of misschien sex in de sauna dan ![]() ![]() Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? een goed boek, een mooie film..., lekkere muziek 8) Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Buiten het wegvallen, van enkele dierbaren, ben ik tot nog toe, redelijk gespaard gebleven van onheil (maar waarschijnlijk, komt mijn "beurt" nog wel) Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Als ik rondom mij kijk, en ik kijk dan dagelijks naar het journaal, leef ik hier in het "paradijs" (alleen beseffen veel "klagers" het niet) Hoe ziet jouw hel eruit ? De hel , denk ik , is bijvoorbeeld, geboren worden ergens in Centraal Afrika ![]() ![]() Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? Internationaal : Michelle Pfeiffer. Dichter bij huis : Andrea Croonenberghs, Sabine Hagedoren 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is voor jou het hoogste lichamelijke genot ? het meest voor de hand liggende antwoord
Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? heb ik ervaren in parijs na anderhalf uur musée d'orsay. dan was het alsof ik een injectie van creativiteit had, alsof ik alles kon beredeneren wat ik maar wou. Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? mijn vader die overleden is. Hoe ziet jouw paradijs eruit ? ik geloof niet in een paradijs; maar die avond in kroatië aan het rotsstrand met een paar gitaarspelende collega zestienjarigen komt dicht in de buurt Hoe ziet jouw hel eruit ? door het systeem gekneed worden tot een grijze doffige mens, zonder verlangens of zonder eigen gedachten, volledig onderworpen aan de regels van de bureaucratie en een kafkajaanse overheid Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? goh da zou een gewoon meiske zijn peis ik, liefst iemand met een zweem van mysterie rond haar. beetje gothic bijvoorbeeld (maar liefst niet te veel piercings ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wat is voor jou het hoogste lichamelijke genot ?
Op dit moment, met mijn verkrampte spieren op de kiné-tafel liggen en er na een uur weer soepeler af komen (dan pas kan sex terug genotzaam voor me zijn ![]() Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? Telkens ik iets heb bijgeleerd, hetzij door een boek, film, documentaire of een goed gesprek. recentelijk de forumquiz natuurlijk ![]() Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Het overlijden van mijn ouders, zeker dat van mijn moeder, recentelijker, het ongeluk dat mijn rugoperatie heeft veroorzaakt en alle gevolgen die ik er nu nog dagelijks van ondervind. Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Een wereld waar geen honger en onrechtvaardigheid meer is, waar men streeft voor het grotere goed ipv het persoonlijke winstbejag. Eentje waar elke individue van waarde is en er geen collateral damage meer bestaat. Oja, het mag er ook altijd 25°C zijn en enkel 's nachts regenen ![]() Hoe ziet jouw hel eruit ? Een derde wereldland, heb maar eens de pech daar geboren te zijn. Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? Daar zal ik van beginnen dromen zodra ik pijnloos een gewone nacht doorkomen kan ![]()
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
Een ganse nacht vrijen tegen de klippen op. Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? Wetenschappelijke boeken lezen. Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Het verlies van mijn babytje. Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Met het gezin lang tezamen mogen blijven. Hoe ziet jouw hel eruit ? Zonder inkomen vallen en alles kwijt zijn. Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? Allé, wie droomt nu niet van Brad Pitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
seks,kakken als ge dringend moet,gaan slapen als ge doodop zijt Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? dit forum bezoeken en me intelligenter voelen dan sommigen zich hier voordoen Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? tot het besef komen dat al lerend uit m'n vader z'n fouten ik veel heb geleerd Hoe ziet jouw paradijs eruit ? kunnen bezig zijn met "mijn" muziek,met m'n vriendin werken maar enkel voor de bezigheid,.. Hoe ziet jouw hel eruit ? een dictatuur Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? "als je carte blanche krijgt van je partner" niet vergeten ![]() schiet me niet echt iets binnen,om toch maar iets te zeggen dan: fanny van kiekeboe |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
Clerics van St Cuthbert leiden een ascetisch en sober bestaan, gewijd aan het spirituele eerder dan het lichamelijke. Maar ook ik kan genieten van een trappist uit één onzer kloosterordes, gebrouwen volledig indachtig de traditie van rechtvaardigheid, wraak en gehoorzaamheid aan de wetten. Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? Eindelijk een programma waaraan ik heb zitten zwoegen op punt gesteld weten staan. Dan achterover leunen, "yes, yes, yes" mompelen en prompt in slaap sukkelen omdat je uitgeput bent door een nacht doorwerken. Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Doof geworden. Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Een wereld zonder armoede, honger, moord, diefstal, pedofilie, electriciteitspannes, bezoedeld drinkwater en teletubbies. Waar alle religies eindelijk tot voldoende wasdom zijn gekomen om elkaar het licht in de ogen te gunnen. Waar ik geen reden heb om bepaalde bevolkingsgroepen te moeten wantrouwen, want eigenlijk vind ik dat helemaal niet plezant. En voor mij mag dat 28° zijn, maar aangezien het toch fictie is, laten we zeggen dat de temperatuur subjectief zó is dat hij voor iedereen verschillend is naargelang de persoonlijke voorkeur! Hoe ziet jouw hel eruit ? Mijn implant die het laat afweten waardoor ik effectief doof zal zijn en alle menselijke contact buiten het internet verlies. Wat er aan zit te komen. ![]() Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? Ik wil geen one-night stands. Een korte relatie enkel gebaseerd op sex en fun zonder bindingen is tot daaraantoe, maar gewoon een paar uur liggen wippen en dan "salu en tot nooit meer" is echt niet mijn ding.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
schijten en een orgasme hebben (niet tegelijk, aub) Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? 5 jaar geleden: een programma schrijven zonder bugs. heden: Een zware, interne, meestal ideologische discussie aanhoren binnen Groen! en deze nog kunnen volgen, ook. Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Ik heb echt nog niet veel tegenslag gehad. Dus het zal zoiets zijn als de dood van mijn hond 6 jaar geleden. Of een langdurig lief dat het heeft uitgemaakt. Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Waar ik nu in verkeer: gezondheid en vrijheid zijn voor mij de hoogste "goederen", in die volgorde. Hoe ziet jouw hel eruit ? Doodziek zijn en niet voor mijn mening mogen uitkomen, zeker ![]() Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? ok, dit is een verlies-verlies situatie aangezien mijn lief misschien meeleest. Als ik zeg: juffrouw X: ziet ge wel dat ge iemand anders knapper vindt. Als ik zeg: niemand: lieg niet zo. Als ik zeg: mijn lief: hoe? vind ge dat we niet genoeg seks hebben? Ik verlies dus altijd, dus ik hou dit antwoord voor mijn eigen. [size=1]ge moogt altijd PM'en ofzo, he[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
Met grote dorst een liter water opdrinken Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? Tik-Tak Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Mijn voet gebroken Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Mijn leven zoals het nu meestal is. Hoe ziet jouw hel eruit ? Mijn leven zoals het soms is. Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? Prinses Mathilde.
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
Tett'n Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? Tett'n Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? Tett'n Hoe ziet jouw paradijs eruit ? Tett'n Hoe ziet jouw hel eruit ? Tett'n Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? Betty |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
wakker worden, mij in mijn deken wentelen en nog wa verder slapen: zaaaalig! Wat is voor jou het hoogste intellectuele genot ? na een goei mondeling examen heb ik de neiging om de rest van den dag met nen onnozele smile op mijne kop te lopen, die er me niks af te krijgen is. me de laatste quiz op t school beter doen dan de ploeg van enkele proffen, waaronder mijne promotor was ook wel leuk ![]() Wat is het ergste dat jou ooit is overkomen ? ambras me mijn vader enkele jaren geleden die nog steeds ni is uitgepraat Hoe ziet jouw paradijs eruit ? veel palmbomen, zee, een paar goei vrienden, wa pintjes en goeie muziek Hoe ziet jouw hel eruit ? een wereld vol bekrompen en onverdraagzame mensen Wie is jouw gedroomde "One-Night Stand" ? DJ Loveboat (alias adriaan van hoof) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS; Sorry hoor maar was gisteren vergeten aan Seks te denken en haal dat effe in.
![]() |