![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien het de laatste forumoscar in het rijtje is, had ik toch op een grote opkomst gerekend. Aangezien ik echter geen mensen wil lastigvallen via PM of dergelijke meer, lanceer ik hier een oproep aan diegene die nog geen stem hebben uitgebracht en die begaan zijn met het lief en leed van dit forum om zich even te laten hore: http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=593100#593100
Aangezien ik voor 5 forumoscar een nominatie in de wacht wist te slepen en er ook 1 tje won, wens ik bij deze ook even mijn persoonlijke fanclub te bedanken voor hun steun en stem. ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Even proberen om dit via een 'leuke' titel in de belangstelling te krijgen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga je zo ook proberen forumombudsman te worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tot wanneer lopen de nominaties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag ik, alvorens forumombudspersoon te worden, ook beroep doen op de diensten van een huidig ombudsmens alhier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw nadruk op de uitgang van ombudsman (-mens) is overdreven hoor. Een vrouw kan evengoed ombudsman zijn, dit is nu eenmaal zo de uitdrukking die overal gebruikt wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||