![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Voor de verduidelijking, waar ik cursief schrijf, beeld ik uit wat ik denk dat de ABVV hun redenering is.
Het artikel: http://www.standaard.be/artikel/deta...21022_00344230 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al in 2010 waren ze bezig met N-VA bashen: http://trends.knack.be/economie/nieu...4849963389.htm Maar toen kwam er een breuk. En de angsthazen bleven over.
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() het abvv
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaan ze waarschijnlijk ook al de N-VA'ers uit de vakbond zetten...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Een vakbond moet zich bezighouden met de reglementering rond de arbeidswetten. De vakbond had al decennia moeten strijden tegen de belastingdruk op de loonlasten. De vakbond had al decennia moeten strijden om de pensioenen tussen privé en ambtenaren op 1 niveau te brengen.
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nationale voorzitter van de sossen, en de provinciale voorzitter van het abvv moeien zich met de coalitievorming in Aalst.
Het waren toch gemeentelijke verkiezingen, zonder nationale, federale of 'hogere' inslag? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 23 oktober 2012 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() En den ABVV gaat dus akkoord met BDW? Ik vraag mij af hoeveel hun psychiaters vragen voor die schizofrenie-behandelingen.
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk deze week: "regionale verkiezingen in Spanje test voor de regering Rajoy". Krijgen onze NVA bashers nu niet terstond een hartaanval? ![]() Ik kan er overigens ook niet aan doen dat aldaar de regering WEL succes boekt lokaal.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 oktober 2012 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zich met politieke benoemingen bezig houden terwijl in de Limburg de arbeiders op straat gezet worden is duidelijk een symptoom dat die vakbondsbonzen meer met hun eigen macht en mandaten bezig zijn dat met het lot van hun leden. Laatst gewijzigd door Anselmo : 25 oktober 2012 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |