![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Een jaartje geleden kwam ik in contact met het volgende: een medelid van het bitcoinforum Bitcointalk heeft geprobeerd om over bitcoin te praten op een complotdenkerswebpagina: Godlike Productions.
Hoewel het een site is die zogezegd vrijheid van meningsuiting promoot en waar over alles gesproken kan worden, werd hij onmiddellijk gecensureerd. Dit meermaals. http://bitcoin0conspiracy.wordpress....in-conspiracy/ Citaat:
De persoon in kwestie werd geblokkeerd, zijn topics verwijderd. Nu vraag ik mij af: de hele conspiracy-industrie, met figuren zoals Icke en Jones, is een multimiljoenenindustrie. Maar welke sturende krachten heb je daar? Wie heeft weet van andere false flags bij het samenzweringsdenken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() SORRY - YOUR IP ADDRESS xxx.xx.x.xx HAS BEEN BANNED FROM VIEWING THIS WEBSITE
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Toen was het nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=5u88mc6L7ac |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft hier toch maar een kleine groep van bepaalde false flaggers veronderstel ik. Ivm. Uw vraagstelling, mss kan U hier een gedeeltelijk antwoord op vraag vinden : http://forum.politics.be/showthread.php?t=153340 Persoonlijk zie ik wat dat betreft geen probleem met de Bitcoin, eerder het tegendeel, nl. aanvallen van het establishment tegen de digitale gedecentraliseerde munteenheid (sabotage allerhande en hacking). Laatst gewijzigd door zonbron : 26 november 2013 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees maar zeker dat wij binnenkort serieuze crackdowns gaan krijgen. Ik adviseer alle grote en middelgrote bitcoinspelers om goed op te passen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwacht ook spoedig meer gulle bitcoingiften, free bitcoins etc... Maar bitcoin is hier om te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een van de ontwikkelaars van de software is letterlijk iets beginnen ontwikkelen dat de overheid zou toelaten om transacties te tracken. Uiteraard is de community meteen weggestapt van dat uitschot (het fork-mechanisme is een minder bekend maar zeer briljant iets bij bitcoin), maar dat toont aan dat zulke projecten allicht vrij vergevorderd zijn. Wat wij nodig hebben is een dwingende encryptiestandaard voor het volk. Zelf weiger ik telecommunicatie met mensen over niet-alledaagse onderwerpen indien het niet via een ad-hoc gecodeerde lijn verloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let ook op het Cryptolocker/ransomware virus. Houdt steeds Uw wallet veilig op een pendrive, externe HD (niet aangesloten) of een veilige PC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik heb het hele bitcoin gebeuren oppervlakkig gevolgd, dus verwacht geen heldere uitspraken. Het wordt gelinkt aan semi-criminele clubs en zie ik het hele bitcoin idee als een slimme manier van oplichten. Het is gebakken lucht, een produkt zonder bodem.
Je zou motene kijken wie de bron is van de bitcoins en of ze bijgemaakt worden. Ze worden nl wel verhamdeld tegen echte valuta. Ik zie het als een internationale zwendel, Madoff waardig.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
De krachten van de illuminati hebben lang genoeg over deze wereld baas gespeeld. Het is algauw game over voor hun.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...oins-weg.dhtml Waarheidsgehalte van dit verhaaltje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De crackdown kan er komen, maar China ondersteunt het initiatief quasi officieel. Hoe gaan de amerikanen dat kunnen ondermijnen?? Ik ben er ook nog niet helemaal uit: het is de facto een fiat currency, dus dezelfde shit als het huidige papiergeld dat puur lucht is. Bitcoin maakt gebruik van puur opgeklopt sentiment, en er zit niets tastbaars achter zoals goud. En voor mij begint het al te veel naar tal van voorgaande delusions / bubbles te ruiken zoals bv de Tulipomania ... Of de dotcom crisis. Maar we zitten mogelijks nog in een te vroeg stadium om dat nu al in mekaar te zien klappen. Who cares. Er zijn nog altijd duizenden pink sheets en penny stocks om returns van +4000 % te behalen, waar het risico lager is... In dat verband: Extraordinary Popular Delusions En edit: als de FED in januari overgaat tot ''tapering'', dus het terugschroeven van Quantitative Easing, dan gaat de USD zeer snel en hard stijgen, goud verder klappen krijgen, en dus bitcoin ook. Laatst gewijzigd door straddle : 30 november 2013 om 04:12. |
|
![]() |
![]() |