![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag in het Laatste Nieuws .
Communicatie van de terreurdiensten zo lek als een zeef . Onze samenleving zal nog zwaar gecomfronteerd worden met onze idiote linkse stelling om in onze ordehandhaving , burgerlijke bescherming en overheidsdiensten mensen aan te nemen van allochtone afkomst . Iedereen weet , dat moslims in welke dienst ze ook werken , ze overwegend uit zijn infiltratie en spionage . Moslims zullen hun broeders altijd alle informatie door geven aangaande onze veiligheidsdiensten en werkwijze . Zowel in zake maatregelen waar ze kunnen profiteren of uitbuiten , als om onderzoeken van geloofsgenoten te manipuleren of in vallen of het oppakken van verdachten in te lichten zodat ze kunnen opkuisen en vluchten . Ik pleit voor overheid en politie diensten ZONDER migranten , en ZEKER zonder moslims . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat betekent nog niet dat uw stellingname door de beugel kan, niet iedere moslim is binnen diensten het gevaar wat u ervan maakt. U pleit voor discriminatie, kan ik me totaal niet in vinden, wanneer er over werknemers vragen rijzen die hun integer zijn onduidelijk maken kun je dit onderzoeken, en wanneer er gegrondheid is, ze om dringende reden ontslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar volgers van de Mo streven het wereldwijde khalifaat na. Ze gehoorzamen maar 1 heer,dus gaan ze ongehoorzaam zijn. Er gaan geen wetten boven die van de Mo,dus geen democratie. Bovendien beschermen ze hun broeders en zusters tegen de ongelovigen. Dus iedereen die de Koran volgt kan onmogelijk trouw zweren aan de wetten van de Belgische staat.Dat is voldoende gegrondheid om ze allen te ontslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als ik tijdens een solicitatiegesprek aangeef dat ik moslim ben,dan zeg ik daarmee,dat ik andere eetgewoonten heb,dat ik geen bevelen of aanwijzingen van vrouwen zal volgen,dat ik uw levenswijze minderwaardig vindt.En dat ik mn broeders en zusters boven jullie bevelen zet.Toch raar als ze me daarna niet aanwerven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het zou pas nieuws zijn moest deze of eender welke andere dienst, goed werken.
|
![]() |
![]() |