![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu 21 december 2012 op niets lijkt uit te draaien, wat zal de volgende datum worden?
Wat drijft mensen tot dit soort collectieve hysterie? Waarom blijft men dit soort onzin geloven keer op keer, ondanks het feit dat ze NOOIT uitkomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgend DoomsDay ?? I really don't care !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het is dus een soort oerinstinct dat we meegenomen hebben uit de tijd toen bliksems nog goddelijke scheten waren, de tijd toen mensen nog veel meer dan nu in kaboutertjes geloofden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er zijn in het verleden al veel voorspellingen uitgekomen. Dus uw bewering dat voorspellingen nooit uitkomen is gewoonweg dom. Zeer dom. Het is niet omdat er bvb meer niet dan wel uitkomen dat er nooit geen enkele uitgekomen is of nog zal uitkomen. In elk geval is 21 december volgens de kenners het begin van een nieuwe periode. Laten we zeggen volgens sommigen het begin van het einde. En de tijd dat hiervoor nodig is daar kan over gediscussieerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oewoewoewoe! Binnen 1 uur en 27 minuten is het zover! Oewoewoewoe!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we wachten tot het in het Maya rijk middernacht slaat. Da's +6 of 7 uur of zo dacht ik ? (Met die zomertijd enzo is dat allemaal niet meer met 1 of 2 uur zekerheid te zeggen.
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Doe niet onnozel, of ik zou zeggen daag of tart het lot niet uit.
Er zijn er waarschijnlijk een duizendtal op dit eigenste ogenblik en de dag van morgen die een even grote bek opzetten en roepen dat er niets zal gebeuren, en dus in feite terzelfdertijd bedoelen dat er met hen niets zal gebeuren, maar die toch de dag van overmorgen niet zullen beleven omdat ze dood zijn. Door ongeluk of natuurramp of noem maar op. 1000 ways to die zou ik zeggen. Ik sta moregen vroeg niet op en schreeuw het niet uit dat er met mij niets kan gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gewoon een andere voorspelling die uitgekomen is.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leg de lat wat lager omdat ik wel benieuwd ben naar de voorspellingen die hij bedoelde.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk heel simpel & logisch voorspelbaar:
wanneer het heelal ontploft !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() En wat bedoelt ge nu eigenlijk met vergaan, want voor mensen die het allemaal beter weten is de aarde misschien volgens hen nog zelfs niet vergaan als er nog iets rechtop staat. De voorbije grote rampen van de laatste jaren daar weet ge natuurlijk niets van af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Lees mijn post #5 eens goed. Ik heb nergens beweerd dat het op 21.12.12 er mee gedaan is. Ik spreek liever over een "chain of events". Maar om dat laatste waar te nemen moet ge natuurlijk met uw ogen open rondlopen. Voor mensen als u is natuurlijk "everything as usual".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, zeg jij dat nu maar eens als believer. Wat bedoel je met de aarde die vergaat? Ik heb vandaag bitter weinig gemerkt van wat men daarmee bedoelt.
Ik heb zelfs héél weinig abnormale zaken zien gebeuren vandaag, buiten een paar believers die in hun holen in de grond kropen of op een Franse heuvel samen troepten. En ik had van de believers graag eens gehoord wat we vandaag zouden moeten gezien hebben. |
![]() |
![]() |