![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dove man neergestoken omdat gebarentaal leek op bendetekens
http://www.standaard.be/artikel/deta...30112_00431282 Dat krijg je als je mekaar niet begrijpt !! (sarcasme) Nu voor echt: Die oetlul die 1 van de 2 dove neerstak , hopelijk mag die lang brommen !!!! Ik als slechtziende kan dus niet met een dove communiceren !! Dus ik kan een dove niet begrijpen , moet ik die dan ook maar die neersteken ?? Hoe kan je zoiets dus oplossing in deze maatschappij ?? Hoe zou ik met een dove kunnen praten (ook andersom) ?? En ook waarom luisteren mensen niet (eerst) naar mekaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 januari 2013 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zulke dingen krijg je in een 'samenleving' waar het recht in eigen handen nemen als heldhaftig wordt gezien. Amerika oogst wat het gezaaid heeft: geweld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |