![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
de regering geeft het toe en jij komt af met "linkse propaganda"? wil je nu zeggen dat de Israelische regering links is ofzo? en Palestijnse vissers worden beschoten eens ze over een "grens" zijn. aan de kustlijn zie je soms de boten van het IDF al vanaf Gaza strand. er stond overigens een artikel over het sterlisatie project een tijdje terug in Haaretz. dat er doden vielen met Depo-Provera kan Israel niet schelen. het gaat hier over mensen die het Joodse karakter van de staat schaden. Laatst gewijzigd door Tamam : 27 januari 2013 om 13:15. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister-President
|
oei mijn excuses dat uw post sarcastisch was. er zitten hier een paar posters zoals Francientje, Dixie, e.d. die dit soort onzin gemeend durven posten.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En de regering geeft helemaal niets toe, tenzij dat ze inderdaad anticonceptiva heeft ter beschikking gesteld en daar nu mee stopt. Proficiat met dat resultaat. Want Afrika heeft helemaal geen anticonceptiva nodig. Heb je dit sarcasme? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gouverneur
|
Neen. Maar ik hoop dat ik niet van racisme word beschuldigd als ik opmerk dat Afrikanen wel uit Afrika komen.
Raar, ook dat Israel die Afrikanen binnenlaat, als het die eigenlijk niet wil of demografisch wil klein krijgen. Maar ja, immigratiebeperkingen zouden een heel oninteressant verhaal opleveren voor de jongens van het wereldwijde-boosaardige-zionistisch complot. Daarom liever een James Bond verhaal van "binnenlaten, maar stiekem uitmoorden." |
|
|
|