![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het aantal schijnhuwelijken blijft stijgen. Zo noteerde de 'stedelijke cel schijnhuwelijken' dit jaar in Antwerpen al meer dan 400 onderzoeken bij 'verdachte' huwelijken. Dat is op een half jaar tijd al meer dan het dubbel van het hele jaar 2003.
Wellicht is dat nog maar het topje van de ijsberg. Volgens de betrokken ambtenaren is er een goed georganiseerd internationaal netwerk aan de slag, dat mensen tegen betaling op die wijze aan een permanente verblijfsvergunning of een Belgische identiteitskaart helpt. Als het in Antwerpen niet meteen lukt, proberen ze het ergens anders opnieuw. Met een andere partner of gewoon met dezelfde. Vooral in Wallonië is er zo goed als geen controle. In Nederland en Duitsland staan er sinds enige tijd straffen op het afsluiten van een schijnhuwelijk. In ons land nog altijd niet. Dat is vermoedelijk dan ook één van de redenen waarom de huwelijksmaffia steeds vaker uitwijkt naar onze contreien.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als ze in Frankrijk een homohuwelijk onwettelijk kunnen verklaren, dan kunnen ze in "België" (tussen aanhalingstekens, want deze naam kan niet o serieus genomen worden - Leve onafhankelijk Vlaanderen !) huwelijken waar migranten bij betrokken zijn gewoon verbieden. Het probleem van schijnhuwelijken in één klap opgelost. Staat dit hun niet aan, niets houdt hun tegen om het hier af te trappen naar een ander land waar ze wel kunnen trouwen om nooit meer hier binnen te geraken. Ze hebben geen respect voor ons, dan moeten ze van ons ook geen respect terug verwachten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De Volksunie zat destijds vol met veroordeelden van allerlei (zwarte) slag.
Die zitten dus nu bij CD&V en SPa! En wat te denken van de Groen!, wiens Europese kopman een notoire terrorist is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 29 juli 2004 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Tsssssss ... Raf, heb toch medelijden met jou dat er zoveel str.nt in je ogen hangt.
Ik neem aan dat je tot de holebi's behoord afgaande van je roze gayslogan. De laatste tijden worden er een hele boel holebi's opgewacht en in elkaar geklopt door diezelfde personen die je je vrienden noemt (allochtonen) omdat voor hun holebi's iets totaal onaanvaardbaar is. Ironisch genoeg stem je op een partij die juist zulke soort mensen verdedigd. Mocht je malchanche hebben dat het jou ook overkomt, kom dan achteraf ook niet klagen hé. Laatst gewijzigd door SchutzStaffel : 29 juli 2004 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nooit ofte nimmer allochtonen die het op holebi's gemunt hebben omschreven als "vrienden", dat is iets wat je uit je duim hebt gezogen. Mensen die holebi's opwachten om ze in elkaar te slaan, moeten STRENG gestraft worden, ongeacht hun ras of nationaliteit. Ik heb op dit forum ook nog nooit gezegd voor welke partij ik stem, dus ook dat is iets wat aan jouw fantasie ontsproten is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() (Persoonlijk vind ik het wel grappig hoe de vlaams blokkers (na uitspraken zoals die van Alexandra Colen) de holebi's komen verdedigen als het in hun kraam past om allochtonen zwart te maken) Op een meer serieuzere noot, mij maakt het niet uit of iemand homosexualiteit aanvaard ofniet, dat is die persoon zijn vrije keuze. Zolang hij met die keuze niemand anders stoort (lees: gay bashing, discrimatie, etc) heb ik nergens problemen mee Vrijheid van meningsuiting & denken staat (gelukkig genoeg) nog voor iets
Laatst gewijzigd door Eternity : 29 juli 2004 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Mag ik erop wijzen dat Vlaams Blok niets heeft tegen het feit holebi te zijn. Dat ze juist onverdraagzaam zouden zijn tegen holebi's is een leugen die verspreid werd door corrupt links om op die manier trachten tenminste deze kiezers aan hun kant te hebben.
Doch komen holebi's dan bedrogen uit. We vinden enkel dat hun onnatuurlijkheid (dat moet iedereen toch kunnen toegeven dat het tegen de natuur is om holebi te zijn, doch het blijven mensen zoals Jan en alleman) niet in de kijker moet worden gesteld door oa. het houden van gayparades. We verdedigen dus zeker niet holebi's enkel wanneer het ons goed uitkomt om allochtonen zwart te maken. Dat is trouwens ook niet nodig, allochtonen doen dit in ons plaats met hun gedrag, leuke ironie trouwens dat ze het negatief beeld over hunzelf zelf gecreeërd hebben met hun eigen daden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Toch wel hoor, door te vermelden "rascistisch blok" heb je ermee aangetoond dat je stemt op een linkse partij, de welke juist doet er niet toe, ze dragen misschien een andere naam maar voorts is het toch één groot pot nat. Eén grote corrupte troep die het niet nauw neemt met de stem en wil van het volk wanneer het niet in hun kraampje past, stekeblind is voor de huidige problemen in de maatschappij, en voorts enkel elkaar bebekvechten omwille van macht en behoud van hun dikke portefeuille. (om nog niet over loze beloftes te praten)
Misschien is er nog een klein hoop voor jou, daar je reeds inziet dat er allochtonen bestaan in ons land die streng gestraft verdienen te worden. Als je nu nog je ogen wijd open doet en beseft dat het hier niet om enkele allochtonen gaat maar om grosso modo 90 % ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeg nu vriendelijk: dank u, en geef de grote meneer een handje ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 30 juli 2004 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bij de moslims daarentegen zijn er wel die oproepen om homo's van hoge gebouwen te gooien... Aan u de keuze... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zei: volgens het vlaams blok mogenholebi's dus al blij zijn dat ze niet dezelfde rechten als hetero's toegekregen hebben, het zou nog erger kunnen (zoals bv. vergassen, of smijten van gebouwen, of ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris