![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig komen mijn aanrekeningen voor telefonie/internet en gas/electriciteit via e-mail.
Ik vind dit eerlijk gezegd niet handig want dergelijke mail dreigt vlug verloren te gaan tussen alle andere mails. Ik overweeg om een domiciliëring aan te vragen voor beide diensten. Ik vraag me echter af wat het nadeel kan zijn van domiciliëring? Welke nadelen ziet u in deze methode van betalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gasten van telefonie, gas, elektriciteit kunnen op ieder moment een "aanslag" plegen op uw bankrekening. Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 maart 2013 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee keer 70 euro meer.
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was moeilijk zeiden ze, ging niet. Tot die van ons zei dat we het dan wel bij de concurrentie zouden vragen, plots konden ze de rekeningen wel langs de post opsturen.
![]() |
![]() |