![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul de Leeuw zuigt melk uit borsten tijdens uitzending
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...tzending.dhtml oh boy , oh boy ![]() Kijkcijfers zijn wel erg belangrijk !! Ik dacht dat PdL homo was ?? http://www.google.be/search?q=Paul+d...lak+enne&meta= Dat op zich maakt geen zak uit !!!! Ok , als je mag proeven , moet kunnen !! Maar wat mij stoort , als je zo kijkcijfers wil behalen ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Schande.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 143 reacties al op HLN, voornamelijk zure. Ik kan me niet voorstellen hoeveel mensen zich opboeien lver zoiets...
En ik vraag me af hoeveel moeders en vaders al eens daarvan geproefd hebben. Lijkt me geen al te bizarre vraag.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet wat mensen leuk vinden aan die onnozelaar zijn 'shows'.
Lager kan je volgens mij niet gaan en als dat het enige nog is waar TV kijkers zich kunnen mee vermaken pfff ver gekomen dan en wreed laag gezakt dat soort van kijkers ... Op zich is het dan ook nog een walgelijk figuur dat 'manneke paul' ![]() En aan die vrouw die het liet doen haar borsten zou ik nog niet willen hangen zelfs ![]() Ik ben iemand die graag lacht maar sorry met die 'vent' kan ik niet lachen. Terugstampen naar olland is de enige optie denk ik. p.s. Heb er ooit eens 3 seconden naar gekeken naar één van zijn idiote uitzendingen en ik wist al dat dit nooit meer zou gebeuren daarna ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 mei 2013 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar nu weer verkeerd mee?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k heb niet gekeken....maar was dat soms die Jolie A. ? Geen wonder dan dat ze haar borsten laat amputeren....
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk er niet naar, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, als ge da ni in de ijskast zet...
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot... Citaat:
Niet dat ik fan ben maar ik weet dat omdat ik er ooit vaak genoeg naar gekeken heb om te weten dat ik geen fan ben. En bij mij duurt dat wel wat langer dan drie seconden, anders was ik wel tv-recensent geworden.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 15 mei 2013 om 08:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul de Leeuw zuigt tout court.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() PdL is een stuk uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Tja, het blijft natuurlijk een Nederlander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Kan er eens iemand een foto/video van de desbetreffende tiet placeren ? Kwestie van te kunnen 'zien' hoe erg het gesteld is met de 'smaak' van diene PDL.
![]() |
#18 |
|
![]() welke vrouw laat zoiets aan haar borsten zitten?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 mei 2013 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.uitzendinggemist.nl/progr...185?id=1342185
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |