Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2013, 14:17   #1
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard bpost / DE POST

Met een onpersoonlijk standaard opgesteld verontschuldigingszakje dumpt bpost met veel plezier uw met water doordrongen pakket in uw brievenbus. Dat is alleszins mijn recentste ervaring met bpost / De Post. Dan nog wel getekend door "De Postmeester" en met een stempel in onleesbare staat.



De gebrekkige dienstverlening van bpost begint hier toch de spuigaten uit te lopen.

- Je moet geluk hebben als er eens een pakketje onbeschadigd aankomt.
- Onbekwame bpost-medewerkers: onlangs moest ik op mijn strepen staan en verwijzen naar algemene voorwaarden van een bedrijf of ik draaide op voor een retourzending. De frankeringen verschillen soms tussen postkantoren en volgens mij ligt dat niet aan de geografische ligging.
- Postbedeling in de namiddag.
- Postbodes die pakketten zelfs niet meer mee op ronde nemen maar het "afwezigheidsbriefje" al gereed hebben zodat je het pakje zelf kan gaan afhalen in een postpunt of postkantoor.
- Tijdens kerstmis mag ik geen kerstboom meer naast men voordeur zetten omdat het ontwijken van een kerstboompje een gave is dat blijkbaar niet elke postbode is gegeven.

... en dan zwijg ik natuurlijk nog over andere welgekende falingen zoals laattijdige leveringen of zaken die "verloren" gegaan zijn. Elke neiging tot klachtmelding wordt gedemotiveerd door een bombastisch invulformulier.

Persoonlijk heb ik de indruk dat bpost te weinig inspanningen levert om beschadigingen te voorkomen. Volgens mij is er nog veel werk inzake kwalitatieve dienstverlening waarvoor de klant tenslotte toch voor betaalt!
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2013, 18:14   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.975
Standaard

Dit is niet de schuld van bpost. Misschien wel de schuld van de afzender van het beschadigd pakje.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 08:01   #3
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit is niet de schuld van bpost. Misschien wel de schuld van de afzender van het beschadigd pakje.
Naar alle waarschijnlijkheid is het wel de schuld van bpost, aangezien ze het in hun nota zelf toegeven.

Misschien is het in de afbeelding moeilijk leesbaar dus zal ik het hier even citeren:

Citaat:
Tijdens de verwerking van de briefwisseling gebeurt het dat een zending per ongeluk wordt beschadigd. Dit is toevallig het geval geweest met de inhoud van deze omslag.

Beste klant, in naam van De Post druk ik mijn spijt uit voor de onaangenaamheden die dit voorval zouden kunnen veroorzaakt hebben.

Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen, De Postmeester.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be