![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/...estivals.dhtml
Daar komen ze....Een hoop Roemeense nutteloze creaturen.....En "wij"hebben nog het "recht" niet ons te verdedigen....integendeel !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vuist recht voor hun Roemeense raap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De festivalgangers voor Werchter zijn verwittigd, op Graspop zijn ze al gepasseerd :
http://www.demorgen.be/dm/nl/13205/R...Werchter.dhtml
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 2 juli 2013 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt niet op dat men deze keer wél de nationaliteit vermeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Alles wordt in het werk gesteld om blanken te criminaliseren. Ze worden door de pers dus 'Roemenen' genoemd.
Het gaat hier volgens mij om een zigeunerplaag.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen beschermde soort.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste werken ze. Op zondag nog wel. In de brandende zon, terwijl iedereen rond hen zich aan't amuseren is. Dat verdient al respect. Ten tweede zorgen ze voor een boost van de economie. De mensen wiens telefoon ze bv. meenamen moeten de week erop wel een nieuwe gaan kopen. Met de auto. En een parkeerticket. En een koffie met vlaai achteraf. Allemaal vers geinjecteerd geld. In onze lokale economie nog wel. Ten derde zorgen ze ervoor dat we onze woede niet hoeven te projecteren op inboorlingen. Dat lult wat makkelijker weg aan de toog. Ten vierde zorgen ze voor een grotere veiligheid op festivals. Hou maar in de gaten; er zullen de komende maanden/jaren steeds meer acties ondernomen worden om zulke diefstallen te voorkomen. Allemaal dankzij hen. Ten vijfde zorgen ze ervoor dat mensen met minder geld op zak naar festivals gaan en dat is goed want De Schuur is al rijk genoeg. Ze verdelen de rijkdom van dit land. Ten zesde zorgen ze voor een groter veiligheidsgevoel in steden en dorpen want tijdens de grote vakantie weten we dat die mannen allemaal op de festivals zitten en kunnen we dus de achterdeur al eens van't slot laten. En ten zevende zou me te ver leiden en dit is nu ook weer geen sollicitatie naar wat Roemeense woonwagens in mijn tuin. Zelfs al spelen ze dan mooi viool.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef het al eerder, grenzen sluiten.
België is ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke 2 !!!
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh! ik ben verkeerd want de grenzen staan wagenwijd open tegenwoordig dat is ook waar. ![]() Misschien 'sterk' overdreven maar op de lange duur zou je haast nog fan worden van de opmerking: Ausländer raus ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |