![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Verdere uitleg is niet meer nodig:
![]() Zou er ook over 'badbank Dexia' gesproken worden ... ik kijk er al naar uit om me op te winden wanneer ik dS Weekblad lees ![]() Nog een opmerking ... de Belgische (klein)burgers schofferen wordt de nieuwe trend!
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Standaard? Zijn die nog steeds niet failliet?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel doet men eerder alles om GROEN te hypen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() JLD heeft voor 3 miljoen € opties van Inbev aan de PvdA geschonken, gewoon om iedereen een kloot af te trekken, of heb ik dat gedroomd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() "trekpaarden" ? Bij de vierendeling van de "kleinburgers", of wat?
Let the beasts go!!! Trouwens, de vetten os zijn Dexia Gate staat open ... The beast is gone! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De Standaard weet schijnbaar niet meer van welk hout pijlen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |