Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2013, 14:14   #1
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard Halal komt mijn strot uit.

Ik kan niet meer buiten komen of ik lees overal HALAL. Mijn buik vol van, letterlijk, want een pakje friet in brussel zonder halal is onmogelijk geworden. Alsof het evident is dat al die dieren botweg gekeeld worden.
Wanneer komt er eens een actie om met spuitbussen over al die halals te spuiten? Niemand durft uiteraard. Zelfs Gaia niet.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 14:20   #2
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Van hallal & niet-hallal ga je niet dood , maar ....
ik ben van mening dat ze het allebei moeten aanbieden !!
De klant moet kunnen kiezen tussen beide !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 14:51   #3
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Wat moet ik mij voorstellen bij Halal frieten?
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 15:15   #4
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Boycot halal ! Dat kan niemand je verbieden en daarvoor kan je ook niet door onze seculiere rechtsstaat gestraft worden.

http://youtu.be/3gYq2DQG1zI
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 15:18   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
halal betekent ten eerste onverdoofd gemartelde dieren die een langzame terreurdood sterven terwijl ze levend hangen leeg te bloeden.

De halalfriet is een friet die door moslims wordt gebakken, door moslims gecontroleerd volgens 7de eeuwse voedselhygienische regels en door moslims tegen betaling worden gecertifieerd.
Het kapitaal dat ze ophalen voor halal certifiëren wordt dan weer mee gebruik voor hun jihadterreurdaden.

Pat Condell weet er alles van:

http://www.youtube.com/watch?v=3gYq2DQG1zI

noteer het teken voor halal :

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2013 om 15:27.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 15:18   #6
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-3961533.html

http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/halal.aspx

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 16:52   #7
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik kan niet meer buiten komen of ik lees overal HALAL. Mijn buik vol van, letterlijk, want een pakje friet in brussel zonder halal is onmogelijk geworden. Alsof het evident is dat al die dieren botweg gekeeld worden.
Wanneer komt er eens een actie om met spuitbussen over al die halals te spuiten? Niemand durft uiteraard. Zelfs Gaia niet.
ge gaat ambras krijgen met salaad alias het fietsrek
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 17:23   #8
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Neen, dieren worden hier geslacht op humane manier en het hoort niet om terug te gaan naar oude manieren om welke reden dan ook.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 17:25   #9
Ill Duce
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
halal betekent ten eerste onverdoofd gemartelde dieren die een langzame terreurdood sterven terwijl ze levend hangen leeg te bloeden.

De halalfriet is een friet die door moslims wordt gebakken, door moslims gecontroleerd volgens 7de eeuwse voedselhygienische regels en door moslims tegen betaling worden gecertifieerd.
Het kapitaal dat ze ophalen voor halal certifiëren wordt dan weer mee gebruik voor hun jihadterreurdaden.

Pat Condell weet er alles van:

http://www.youtube.com/watch?v=3gYq2DQG1zI

noteer het teken voor halal :

Slachtvee voor non-halal productie wordt ook onverdoofd geslacht. Probeer maar eens te gaan filmen in een slachterij.

Denk je nu echt dat er onderscheid wordt gemaakt tussen halal en non-halal?

Allemaal dezelfde dieren.

Net zoals geld op de bank. Het staat ook niet op vermeld op de briefjes of het van uw buurman is of van een andere Belg ergens in de Ardennen.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 18:00   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Slachtvee voor non-halal productie wordt ook onverdoofd geslacht. Probeer maar eens te gaan filmen in een slachterij.

Net zoals geld op de bank. Het staat ook niet op vermeld op de briefjes of het van uw buurman is of van een andere Belg ergens in de Ardennen.
dus gaan we maar moorden en stelen? want alhoewel dat niet mag van de wet zijn er die het wel doen, dus kunnen we het zo ook maar accepteren. D�*t is wat je hier zit te lullen!

De WET zegt dat dieren op een humane manier moeten verdoofd worden alvorens geslacht. mogen we aub nog vragen dat de wet wordt gevolgd? of is dat ook al teveel gevraagd en ondergeschikt aan de het heilig boekje van een pedofiele tumorpatient?

Ge kunt anders ook eens proberen of je de biefstukken er niet levend uit kunt snijden. Dat mag ook niet, maar volgens jou mag dat dus evenmin een probleem zijn.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2013 om 18:01.
Oud 14 augustus 2013, 18:40   #11
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Zijn kippenslachtlijnen, die volautomatisch zijn, voorzien van keelafsnij-inrichtingen die het bloed naar Mekka mikken, en staat er een prevelaar bij die elke kip opdraagt aan de almachtige?

Want uiteindelijk, het feit dat de hygiënemaatregelen voor halalvlees alleen bestaan uit het laten leegbloeden van het dier op zo'n goor mogelijke wijze. Al de rest is gewoon hokuspokus om een onzichtbaar almachtig vriendje een stijve te bezorgen.
Oud 14 augustus 2013, 19:06   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zijn kippenslachtlijnen, die volautomatisch zijn, voorzien van keelafsnij-inrichtingen die het bloed naar Mekka mikken, en staat er een prevelaar bij die elke kip opdraagt aan de almachtige?

Want uiteindelijk, het feit dat de hygiënemaatregelen voor halalvlees alleen bestaan uit het laten leegbloeden van het dier op zo'n goor mogelijke wijze. Al de rest is gewoon hokuspokus om een onzichtbaar almachtig vriendje een stijve te bezorgen.
bij kippen zijn het massa-inzegeningen: zo één bandje per honderd kippen of zo.

en me dunkt is een kip nu eenmaal sneller de kop afgehakt dan een koe die tien minuten lang blijft spartelen.

Oud 14 augustus 2013, 19:25   #13
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het vergemakkelijkt in elk geval om de wet te omzeilen.
Waarom de regels om verdoofd te slachten te volgen als ge kunt beweren dat het voor de halal markt is. Geen mens kan aantonen of het door moslims gekocht werd.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 19:33   #14
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik heb hier ook het vliegend schijt aan!
Wat was er fout met onze cultuur??
Ik heb helemaal geen probleem met die van hen, integendeel, tof, maar daar.
Als je naar hier komt, en je weet dat hier haram voedsel verkocht wordt, geniet dan van onze cultuur, maar dwing uw cultuur niet op aan die van ons!!
Nu ja, de geldscheppers zien ergens geld blinken, en willen die markt veroveren
Oud 14 augustus 2013, 20:05   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
bij kippen zijn het massa-inzegeningen: zo één bandje per honderd kippen of zo.

en me dunkt is een kip nu eenmaal sneller de kop afgehakt dan een koe die tien minuten lang blijft spartelen.
Wat een job, "kippenhallaliseerder" , taakbeschrijving, een hele dag elke paar minuten een lopende band vol met kippen zegenen. Wel een job op maat gesneden voor een diplomaloze schoolverlater.
Oud 14 augustus 2013, 22:07   #16
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

zouden die slachtkippen het nou wel leuk vinden? halal of niet halal afgemaakt worden door mensapen in naam van de mensapen goden?

je kan niet halal vissen vangen dus hierom eten moslims geen vis, krab, kreeft, oesters, mosselen, enz.

leuk vind ik het halal huis concept en religieus islamitisch principe.

helaas moslims, varkens atomen zitten overal in, reken maaar uit dus niets is rein meer, de atomen van varkens hebben al de hele aarde onrein gemaakt, dus enige hoop is aarde verlaten als moslims in spaceships en op zoek gaan naar een varkensvrije en reine planeet.

dewanand

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 22:13   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

helaas moslims, varkens atomen zitten overal in, reken maaar uit dus niets is rein meer, de atomen van varkens hebben al de hele aarde onrein gemaakt, dus enige hoop is aarde verlaten als moslims in spaceships en op zoek gaan naar een varkensvrije en reine planeet.

dewanand
Spijtig genoeg heeft de hypocrisie binnen de islam er een prima antwoord op, zolang de gelovige niet weet dat ie in aanraking komt, of onvrijwillig in aanraking komt met stukjes varken , is het geen probleem.
Oud 14 augustus 2013, 22:18   #18
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
i couldnt care less hoe die beesten gedood werden.
Zolang mijn biefstuk friet me smaakt
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 22:23   #19
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
i couldnt care less hoe die beesten gedood werden.
Zolang mijn biefstuk friet me smaakt
Het probleem zit in het totaalpakket. Als de slachters alleen de slachtverordeningen uit de 7de eeuw volgen, kan uw steak prima smaken, en de dag erna schijt je je darmen tot tegen het plafond.

Onlangs, dat ene meisje, overleden aan een ziekte opgelopen van onvoldoend gebakken rundsvlees....

Had elke stap van de "21ste eeuwse voedselbereiding" gevolgd geweest had dat meisje nooit ziek geweest.
Oud 14 augustus 2013, 22:51   #20
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Neen, dieren worden hier geslacht op humane manier en het hoort niet om terug te gaan naar oude manieren om welke reden dan ook.
haha. Ongelofelijk hoe weinig mensen kennen van hoe en wat van hun voedsel. Kijk de benedenstaande filmpjes maar eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het probleem zit in het totaalpakket. Als de slachters alleen de slachtverordeningen uit de 7de eeuw volgen, kan uw steak prima smaken, en de dag erna schijt je je darmen tot tegen het plafond.

Onlangs, dat ene meisje, overleden aan een ziekte opgelopen van onvoldoend gebakken rundsvlees....

Had elke stap van de "21ste eeuwse voedselbereiding" gevolgd geweest had dat meisje nooit ziek geweest.
Onzin, die hun manier van slachten is hetzelfde als dat van ons, behalve dat die een naam geven aan het dier en hun god danken. Die slachten echt niet traditioneel zenne.

http://www.youtube.com/watch?v=mNu6sY2duAY
http://www.youtube.com/watch?v=bk1EvmSgryU
en halal productie.
http://www.youtube.com/watch?v=pEAtaLp137E

Geef me 2 verschillen, buiten dat ze een gebed opzeggen terwijl ze het dier de nek doorsnijden.

En wie zegt dat dat vlees halal was dat dat meisje gegeten heeft? Weet dat in elke boerderij de hygiene voor die beesten zeer ondermaats is. En dat voor boerderijen voor de aanvoer naar halal en gewone slachterijen.

Nogmaals, mij interesseert al die bijkomstige bullshit niet, zolang mijn vlees veilig en goedkoop geproduceert wordt kunnen ze van mij part de horlepiep erbij dansen en het oeleboele tettevoele noemen.

Laatst gewijzigd door openeye : 14 augustus 2013 om 23:02.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be