![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik wilde net naar mijn favoriete thread gaan om te zeggen dat ik de 400.000 gepasseerd ben... maar de hele thread is weg??!!
Betekent dat dat ik de tiny keycounter maar beter af kan zetten en de ijdele hoop dat politics bovenaan het klassement eindigt met most keystrokes of the world moet laten varen? ![]() Ben er even stil van... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ik ben de 400.000 ook gepasseerd en NO WAY dat ik die counter ga uitschakelen ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als het terug online is mag je het me altijd melden. Dan maak ik het topic terug sticky
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() 400000 maar ? phoe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() fiew. dan laat ik de counter maar opstaan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moh, die server is verdwenen in de jungle van het WWW
![]()
![]() |
![]() |