![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het niet wat ver gezocht dat Michel zo de belangen van de Francofonie steunt? Dat ze de Vlaamse belangen schaadt is wel duidelijk maar dit geldt ook, misschien in mindere mate, voor de Waalse belangen. Niemand haalt profeit uit deze actie, maar het is wel een manier om duidelijk te maken aan de VS dat zij niet alles door het strot van de Europeanen en de rest van de wereld kunnen duwen. Het gaat voor Frankrijk en Belgie over het principe dat men nog geen verdediging moet opbouwen in Turkije als Irak nog een kans krijgt, als men dit wel doet lijkt het alsof het voor Irak al verloren spel is. Dat het al verloren spel is voor Irak is wel al duidelijk gemaakt door de troepenopbouw van de Amerikanen in de Golf dus eigenlijk heeft de actie van de VS en Belgie nog weinig nut.
De vraag of Turkije lid wordt van de EU heeft niets maar dan ook niets te maken met steun voor Turkije bij deze oorlogsdreiging, dit zijn 2 losstaande gebeurtenissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De enige die Michel hier goed meedoet is zichzelf, met zijn Fina-aandelen, zoveel is duidelijk.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Misschien ook wel een zich profileren naar 18 mei....
Ik vraag me af of dit in normale omstandigheden, zonder verkiezingen in het vooruitzicht, ook een standpunt zou geweest zijn van de liberalen... Niet dat het geen correct standpunt is, maar... Als we enkelen weken (dagen) terug in de tijd gaan. De groenen reageren op de Amerikaanse transporten via Antwerpen. Reactie van Michel : "dit is een verkeerd signaal van Agalev en comsoorten naar Irak, ze weten begot niet wat ze uitspoken" En nu dan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier betreft het een gegeven waarover nog geen afspraken of akkoorden bestonden. Belgie kan hiermee een boel landen teleur stellen, dat wel. Maar het heeft het "recht" dit te doen. Dit "recht" hadden ze niet als het om die transporten ging.
![]() |