![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grootste groep menselijk vuilnis dat zich Taliban, islamiet of moslim noemt heeft opnieuw luidkeels uitgeroepen en bepaald dat het 't schoolmeisje Malala Yousafzal moet en zal worden vermoord. Stomweg omdat het meisje er een andere mening op na houdt. Dat kan dus niet en moet ze dood.
Na dit gelezen te hebben is mijn aversie tegen de islam alweer naar een nieuw hoogtepunt gestegen. Na de recente invallen in Lybië en Somaliland door de VS was ik toch kritisch ten aanzien van het eigen richting volgen, maar na de uitspraak van het stuk afschot dat het meisje alsnog dood wil vanwege een kritische houding mag wat mij betreft iedere moslim die met dat soort moordplannen loopt van de aarde weggevaagd worden. http://news.sky.com/story/1151071/ta...murder-attempt
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 oktober 2013 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Waarvan akte. Hierin moet de VS zonder meer gesteund worden.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Ho. Stop. Dat de Taliban verwerpelijk is, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar een alliantie met de yankees aangaan vind ik er behoorlijk over.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om dat uitschot uit te schakelen wil ik zelfs een alliantie met de "duivel zelve" aangaan.
![]() |
#8 |
|
![]() Salman Rushdie schreef ooit een boek - De Duivelsverzen - die de geitenhoeders uit de Nedsh hoogvlakte in hun haastiog opgeslorpte geitenmelk bijna deden stikken.
(Dat hun nazaten rondpooieren in de buurt van Marble Arch wordt gemakshalve in de vaart der volkeren niet meegenomen). Rushdie moest jarenlang ondergedoken blijven vanwege een fatwâ uitgesproken door zo'n geitenhoeder. Weliswaar niet uit de hoogvlakte. Dat anno 2013- bijna 25 jaar na de fatwâ van Khomeini doet weer zo'n moslim gedrocht van zich spreken en verklaart zonder blikken of blozen een meisje van 16 te zullen vermoorden allen omdat ze wil dat moslim meisjes naar school moeten kunnen gaan. Welnu, je mag stom zijn, en een en ander niet kunnen begrijpen, maar een dergelijke uitspraak kun je niet naast je neerleggen. Het wordt namens een zeer grote groep moslims gedaan, moslims die de wereld teisteren met hun aanwezigheid, moslims die er onder andere de oorzaak van zijn vande diepe rampspoed die zich momenteel in hun regio voltrekt. Ieder moslim die een andersdenkende bedreigt uitsluitend vanwege een verschil in geloof en mening, maakt zich schuldig aan een starfbaar feit. We hebben zo 'n aartssukkel in NL die het strafbaar wil maken om geen moslim te zijn. De man is maar een haartje verwijderd van vele jaren gevangenisstraf.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nekhaartjes komen elke keer recht als ik dat meisje zie. Ik denk dat heel de zaak iets te uitgemolken wordt. Iets écht interessant heeft ze nu ook weer niet te vertellen.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan de zaak nu uitgemolken worden? Dit meisje wordt wel echt met de dood bedreigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Precies. Uitgemolken? Een vraag en wens van een kind om naar school te mogen gaan?
En dan in het hoofd worden geschoten omdat een stel achterlijke pedofielen het er niet mee eens zijn? Als je even doordenkt, zie je de de slechte kwaliteit van de mens en het geloof dat dat soort zaken verkondigt en uitdraagt Het is een waarschuwing voor de hele wereld om de politieke hoek van de moslims nooit de kans te geven een voet op je politieke bodem te zetten. Het laat indirect het schofterige karakter van de (a)socialen zien om dit soort kiezers binnen hun gelederen te zoeken.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 oktober 2013 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Eens aan Bertje Anciaux vragen of dat meisje zich strafbaar maakt aan islamfobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze blijft ook maar haar mond opendoen, al dan niet geduwd door een lustige kring van "linkse elitisten" - zoals jij dat mooi zegt.
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer moet je daar niet achter zoeken. Ik snap dat het moeilijk is om dit voorval af te doen als een fait divers.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is Lombas Bertje wel.
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Dan komt u enkel van de regen in de drup. Alsof de yankees echt enkel seculiere en democratische groeperingen ondersteunen. Men verwijze naar wat er in Egypte en Syrië is gebeurd... Niet vergeten dat datzelfde uitschot inclusieve een zekere Saoedi namens Osama Bin Laden uitdrukkelijk tegen de Russen gesponsord en opgeleid werd door... jawel, de yankees. Dus een alliantie met de yankees? Een nogal onverstandig voorstel...
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() @LdZ
Of OBL door de Yanken vermoord is weet niemand 100% zeker. Dat je wel degelijk een punt scoort terzake de politieke betrouwbaarheid der Yanken is duidelijk. Die is er namelijk niet. Maar het gaat hier om een uitspraak van een politieke moslim groep die direct verwant is aan AlQuaeda - zie Al Quaeda als een soort VN onder de moslimlanden. Taliban en subgroepen vormen daar een onderdeel van. In mijn ogen het deel van de moslims dat voor geen enkele schanddaad terugdeinst. Het staat buiten kijf dat Al Q. primair wordt gefinancier door de Saoudi's. Wel of niet pooierend in Londen. Hun favoriete uitgaansgelegenheid. Hoe dan ook, het is mijn overtuiging dat een dergelijke uitspraak niet ongestraft mag blijven.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 oktober 2013 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks het feit dat zij, net als tienduizenden anderen in haar land, een schrijnend voorbeeld is van hoe overal kan gemaaid worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN