![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs ging het op de radio over een moslima die de Ramadan verdedigde. Ze vond het wel nodig zijn om te weten hoe de vele mensen zich moeten voelen die honger lijden. Dus volgt ze ieder jaar opnieuw de Ramadan.
Als ge na de eerste keer dat ge hebt deelgenomen aan de Ramadan nog altijd niet weet hoe het voelt om honger te lijden, zult ge dat na de twintigste keer en dertigste keer ook nog altijd niet weten zeker? Dan zie ik het nut niet in van de Ramadan, als ge dat ieder jaar moet herhalen om te weten hoe het voelt van honger te lijden. Overigens, de moslims eten wel tijdens de ramadan, dus ze zullen het nooit voelen , want na een bepaald uur slagen ze goed hun botte vol. Het zoveelste schijnheilige gebeuren vanuit een geloofsovertuiging. Laatst gewijzigd door Garry : 13 oktober 2013 om 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen de 'kookpot' op met hun ramadan, we hebben er hier totaal geen zaken mee wegens totaal geen interesse in hun leefgewoonten.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het probleem van zo goed als alle islamitische landen is de grote ongeletterdheid die rechtstreeks leidt tot onderwerping, onderdrukking en armoede. Voor de meeste moslims die niet geëmigreerd zijn is honger een alledaags feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het onderwerp "Ramadan" (die trouwens al een maand of twee/drie voorbij is) een onderwerp voor Binnenland?
Of heeft U het over het Offerfeest?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is vasten ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ramadam is nachtelijke boulimie, anorexia das pas honger lijden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |