Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2013, 10:13   #1
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard Crisis ?

http://www.auto55.be/nieuws/21310-mc...1-uitverkocht-

CRISIS ??????? Niet voor deze !!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 11:56   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 45.455
Standaard

Ik vraag mij alle dagen af waar die crisis eigenlijk gaande is waar men zo alle dagen over zaagt overal ten velde, want aan het verkeer/wagens te zien waan je u in één van de mooiste showrooms van wagens en tevens ook wel de duurste.
En het bolt allemaal rond op onze wegen

Crisis, no way!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 12:01   #3
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Auto van Bellens?
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 12:48   #4
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Jeanettecarretjes zijn dat.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 14:47   #5
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Wat heeft dit met de islam te maken?
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 14:51   #6
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Een snelle opsomming van dure wagens die ik hier in de regio weet staan :

Ferrari 458 : bedrijf dat betonkelders plaatst.
Porsche 997 GTS cabrio : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Lamborghini aventador : bedrijf dat bezettingswerken uitvoert.
Ferrari 458 spyder : bedrijf dat vensters en deuren verkoopt/plaatst.
Porsche 991 turbo S : chirurg in ziekenhuis van Bonheiden.
lamborghini Gallardo Spyder : account.
Mercedes SL65 AMG : van zelfde accountant als hierboven.
Porsche panamera : bedrijf dat gsm's verkoopt.
Lamborgini Gallardo : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Porsche 991 turbo cabrio : notaris.
Jaguar XJ : bakkerij.
Jaguar XJ : begrafenisondernemer.
Porsche panamera turbo : bedrijf in beveiligingssystemen.
BMW 640D : groothandel in elektriciteitsmateriaal.
Bentley Continental GT : winkel in kledij.
Mercedes SLS AMG : bedrijf dat luxekleding importeert/verkoopt.
Porsche 991 4S cabrio : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Mc Laren MP12C : projectontwikkelaar.
Porsche carrera GT : zakenman die o.a. een restaurant bezit.

....
En wie niet in de duurdere restaurants reserveert heeft pech. Steeds volzet en er wordt niet gekeken op een dure fles wijn of meer.

Dus crisis? Voor veel mensen maar niet voor die mensen hierboven!
(en ik heb mezelf er niet bijgezet, want binnen enkele weken moet ik mijn bedrijfswagen afgeven. En de speeltjes staan klaar voor transport naar het buitenland)

Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 14 november 2013 om 14:55.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 16:06   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 41.086
Standaard

de nieuwe F-type is voor dit jaar ook al maanden uitverkocht.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 16:36   #8
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
Een snelle opsomming van dure wagens die ik hier in de regio weet staan :

Ferrari 458 : bedrijf dat betonkelders plaatst.
Porsche 997 GTS cabrio : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Lamborghini aventador : bedrijf dat bezettingswerken uitvoert.
Ferrari 458 spyder : bedrijf dat vensters en deuren verkoopt/plaatst.
Porsche 991 turbo S : chirurg in ziekenhuis van Bonheiden.
lamborghini Gallardo Spyder : account.
Mercedes SL65 AMG : van zelfde accountant als hierboven.
Porsche panamera : bedrijf dat gsm's verkoopt.
Lamborgini Gallardo : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Porsche 991 turbo cabrio : notaris.
Jaguar XJ : bakkerij.
Jaguar XJ : begrafenisondernemer.
Porsche panamera turbo : bedrijf in beveiligingssystemen.
BMW 640D : groothandel in elektriciteitsmateriaal.
Bentley Continental GT : winkel in kledij.
Mercedes SLS AMG : bedrijf dat luxekleding importeert/verkoopt.
Porsche 991 4S cabrio : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Mc Laren MP12C : projectontwikkelaar.
Porsche carrera GT : zakenman die o.a. een restaurant bezit.

....
En wie niet in de duurdere restaurants reserveert heeft pech. Steeds volzet en er wordt niet gekeken op een dure fles wijn of meer.

Dus crisis? Voor veel mensen maar niet voor die mensen hierboven!
(en ik heb mezelf er niet bijgezet, want binnen enkele weken moet ik mijn bedrijfswagen afgeven. En de speeltjes staan klaar voor transport naar het buitenland)
Niet slecht voor een marxistisch land...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 november 2013 om 16:36.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 17:21   #9
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

Ik ben blij met mijn koersveloken, ik begrijp niet wat ge hebt aan zo een dure auto onder uw gat.
__________________
I'm a barbie girl
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 19:28   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.814
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niet slecht voor een marxistisch land...
We zijn er nog niet.
Zoals ondernemerke aanhaalt, langzaam maar zeker gaan we de beschreven wagens zien verdwijnen, omdat ondernemers en werknemers in de privé gewoon gaan verdwijnen uit België.

Iedereen dit.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 19:32   #11
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vraag mij alle dagen af waar die crisis eigenlijk gaande is waar men zo alle dagen over zaagt overal ten velde, want aan het verkeer/wagens te zien waan je u in één van de mooiste showrooms van wagens en tevens ook wel de duurste.
En het bolt allemaal rond op onze wegen

Crisis, no way!
Als je eigenlijk een beetje objectief bent zie je meer mensen dan vroeger met een mooie auto type Volvo, Audi, BMW rijden dan vroeger, heeft heel het gezin een I-Phone, een tablet, laptop en eventueel nog een desktop uit nostalgische overwegingen. Als dat speeltje begint te vervelen kijken ze naar een filmpje on demand, of opgenomen met hun digicorder, eventueel op de flatscreen in de living, of in een van de slaapkamers.
Tjah, crisis... We leven natuurlijk ook heel anders he
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 20:01   #12
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
Een snelle opsomming van dure wagens die ik hier in de regio weet staan :

Ferrari 458 : bedrijf dat betonkelders plaatst.
Porsche 997 GTS cabrio : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Lamborghini aventador : bedrijf dat bezettingswerken uitvoert.
Ferrari 458 spyder : bedrijf dat vensters en deuren verkoopt/plaatst.
Porsche 991 turbo S : chirurg in ziekenhuis van Bonheiden.
lamborghini Gallardo Spyder : account.
Mercedes SL65 AMG : van zelfde accountant als hierboven.
Porsche panamera : bedrijf dat gsm's verkoopt.
Lamborgini Gallardo : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Porsche 991 turbo cabrio : notaris.
Jaguar XJ : bakkerij.
Jaguar XJ : begrafenisondernemer.
Porsche panamera turbo : bedrijf in beveiligingssystemen.
BMW 640D : groothandel in elektriciteitsmateriaal.
Bentley Continental GT : winkel in kledij.
Mercedes SLS AMG : bedrijf dat luxekleding importeert/verkoopt.
Porsche 991 4S cabrio : van hetzelfde bedrijf als hierboven.
Mc Laren MP12C : projectontwikkelaar.
Porsche carrera GT : zakenman die o.a. een restaurant bezit.

....
En wie niet in de duurdere restaurants reserveert heeft pech. Steeds volzet en er wordt niet gekeken op een dure fles wijn of meer.

Dus crisis? Voor veel mensen maar niet voor die mensen hierboven!
(en ik heb mezelf er niet bijgezet, want binnen enkele weken moet ik mijn bedrijfswagen afgeven. En de speeltjes staan klaar voor transport naar het buitenland)

Uit simulaties blijkt dat een bedrijfsleider met twee werknemers, een woning en wagen van de vennootschap tot ruim 8.000 meer aan belastingen zal moeten betalen. Een bedrijfsleider van een kmo van twintig werknemers met zes bedrijfswagens zou maar liefst 27.000 euro meer betalen, of zelfs 50.000 euro "indien de werknemers netto compensatie opeisen vanwege de verhoging van de voordelen alle aard op bedrijfswagens".

VAA op superbolides ligt nog 10 keer hoger.
Bedrijfsleiders die nu nog superwagens op hun zaak hebben zijn in werkelijkheid berooid en arm; anders waren die er al lang uit.

------
Ferrari 458
Berekening voordeel in natura voor de werknemer : 30394 €/jaar
Berekening voordeel in natura voor de werkgever : 5167 €/jaar
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 november 2013 om 20:07.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 23:13   #13
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 61.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Uit simulaties blijkt dat een bedrijfsleider met twee werknemers, een woning en wagen van de vennootschap tot ruim 8.000 meer aan belastingen zal moeten betalen. Een bedrijfsleider van een kmo van twintig werknemers met zes bedrijfswagens zou maar liefst 27.000 euro meer betalen, of zelfs 50.000 euro "indien de werknemers netto compensatie opeisen vanwege de verhoging van de voordelen alle aard op bedrijfswagens".

VAA op superbolides ligt nog 10 keer hoger.
Bedrijfsleiders die nu nog superwagens op hun zaak hebben zijn in werkelijkheid berooid en arm; anders waren die er al lang uit.

------
Ferrari 458
Berekening voordeel in natura voor de werknemer : 30394 €/jaar
Berekening voordeel in natura voor de werkgever : 5167 €/jaar
Bende snobs.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 23:40   #14
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Bende snobs.
Ten onder gaan in stijl, dat is het minste dat je ervan nog kan denken.
Niemand, maar dan ook geen enkele bedrijfsleider zal hier nog een dergelijke wagen via een vennootschap kunnen aanschaffen en privé zullen ze het ook niet doen.

De impact op de lokale economie is nog niet voelbaar omdat de wet nog niet lang genoeg van kracht is om ze al in belastingen te zien.
Maar het is enorm. Dit is een tsunami van vernietiging.
Wie dit bedacht heeft doet dat met het doel onze economie te vernietigen.
Een mol in dienst van het buitenland?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 10:57   #15
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
de nieuwe F-type is voor dit jaar ook al maanden uitverkocht.
Is nochtans een wagen die niet echt als sportwagen wordt aanvaard. Ik heb daar ook al mee gereden en eerste gedacht was : de gelijkenis van "homo coiffeur" met een porsche boxster is hier ook van toepassing. Voor een vrouw is een jaguar F-type ideaal. Voor een man? Neen dan blijft er de jaguar XK(R).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bedrijfsleiders die nu nog superwagens op hun zaak hebben zijn in werkelijkheid berooid en arm; anders waren die er al lang uit
De wagens die ik opnoemde en waarvan ik de eigenaars een beetje tot goed ken hebben bijna allemaal die wagen aangekocht nadat er al de nieuwe VAA was. Meeste wagens zijn amper een jaar oud of zelfs maar enkele weken. Die liggen er niet van wakker dat ze meer dan 25.000 euro/jaar aan VAA aangesmeerd krijgen. Plus er zijn nog gedeeltelijke achterpoortjes om dat getal drastisch te laten zakken.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 11:05   #16
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ten onder gaan in stijl, dat is het minste dat je ervan nog kan denken.
Niemand, maar dan ook geen enkele bedrijfsleider zal hier nog een dergelijke wagen via een vennootschap kunnen aanschaffen en privé zullen ze het ook niet doen.
En waarom niet? Als je als CEO je een loon van pakweg 20.000 euro de maand uitkeert + onbeperkte onkostennota (zijn dan maar desnoods grotendeels verworpen uitgaven voor het bedrijf). Wat is dan in je privé belasting een VAA van 30.000 euro/jaar. VAA verrekend met andere zaken zodat het uiteindelijk netto een pak minder zal zijn.

Het klopt dat heel veel zelfstandigen in paniek hebben geregardeerd toen de nieuwe VAA van kracht werd. Ik ken er genoeg die hun nummerplaat hebben binnen gestuurd. Hun wagens te koop hebben gezet en met veel verlies hebben moeten verkopen (geeft dan weer een afschrijving in de boekhouding). Of die hun wagen privé hebben gezet maar daarna toch besloten hebben om spotgoedkoop te verkopen. Maar er zijn er ook veel die zwaar gereorganiseerd hebben en nu terug dure tot heel dure bolides aanschaffen. Dikwijls ten koste van werknemers die buiten vlogen.

Maar dat is een heel ander verhaal. Wie is de uiteindelijke schuldige daar van. Di Rupo en zijn gangsterclubke die de spelregels van VAA middne in het spel wijzigden of de ondernemers die hun manier van leven niet willen opgeven, dit te koste van enkele arbeidersplaatsen?
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 22:44   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
En waarom niet? Als je als CEO je een loon van pakweg 20.000 euro de maand uitkeert + onbeperkte onkostennota (zijn dan maar desnoods grotendeels verworpen uitgaven voor het bedrijf). Wat is dan in je privé belasting een VAA van 30.000 euro/jaar. VAA verrekend met andere zaken zodat het uiteindelijk netto een pak minder zal zijn.

Het klopt dat heel veel zelfstandigen in paniek hebben geregardeerd toen de nieuwe VAA van kracht werd. Ik ken er genoeg die hun nummerplaat hebben binnen gestuurd. Hun wagens te koop hebben gezet en met veel verlies hebben moeten verkopen (geeft dan weer een afschrijving in de boekhouding). Of die hun wagen privé hebben gezet maar daarna toch besloten hebben om spotgoedkoop te verkopen. Maar er zijn er ook veel die zwaar gereorganiseerd hebben en nu terug dure tot heel dure bolides aanschaffen. Dikwijls ten koste van werknemers die buiten vlogen.

Maar dat is een heel ander verhaal. Wie is de uiteindelijke schuldige daar van. Di Rupo en zijn gangsterclubke die de spelregels van VAA middne in het spel wijzigden of de ondernemers die hun manier van leven niet willen opgeven, dit te koste van enkele arbeidersplaatsen?

Lonen van 20'000...no limit visa kaart...Vaa van 30.000...bolides van 200'000....en dan nog naft en verzekeringen en remsets van 6000€ ...enz.
En dat voor grondwerkers en charcuterie huizen?

Dude er zijn 365 dagen in een jaar waarvan er normaal gesproken 1600 werkuren in zitten.
Pak uw telraam eens. Ge zit nog maar aan een kleine 200€/u
En dan moeten ze nog eten en belastingen betalen.
Minstens 500€/u of ze gaan er niet komen.


De kat is inmiddels gaan lopen van wat je ze probeert wijs te maken.
Als ik me niet vergis staat er op uw oldtimer ook nog maar 7000 km.
Dat zal niet zijn van rond te rijden.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 november 2013 om 23:09.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2013, 22:06   #18
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Uit simulaties blijkt dat een bedrijfsleider met twee werknemers, een woning en wagen van de vennootschap tot ruim 8.000 meer aan belastingen zal moeten betalen. Een bedrijfsleider van een kmo van twintig werknemers met zes bedrijfswagens zou maar liefst 27.000 euro meer betalen, of zelfs 50.000 euro "indien de werknemers netto compensatie opeisen vanwege de verhoging van de voordelen alle aard op bedrijfswagens".

VAA op superbolides ligt nog 10 keer hoger.
Bedrijfsleiders die nu nog superwagens op hun zaak hebben zijn in werkelijkheid berooid en arm; anders waren die er al lang uit.

------
Ferrari 458
Berekening voordeel in natura voor de werknemer : 30394 €/jaar
Berekening voordeel in natura voor de werkgever : 5167 €/jaar
Eerlijk gezegd geloof ik er evenmin een bal van hetgeen hier soms geponeerd is. Een hoop gelul en verkrachting van de werkelijkheid alleen om hun eigen ideologie kracht bij te zetten...zelfs onvoorstelbaar hoe ze hun eigen BS geloven.

Laatst gewijzigd door Stingray : 16 november 2013 om 22:09.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 08:42   #19
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Lonen van 20'000...no limit visa kaart...Vaa van 30.000...bolides van 200'000....en dan nog naft en verzekeringen en remsets van 6000€ ...enz.
En dat voor grondwerkers en charcuterie huizen?

Dude er zijn 365 dagen in een jaar waarvan er normaal gesproken 1600 werkuren in zitten.
Pak uw telraam eens. Ge zit nog maar aan een kleine 200€/u
En dan moeten ze nog eten en belastingen betalen.
Minstens 500€/u of ze gaan er niet komen.


De kat is inmiddels gaan lopen van wat je ze probeert wijs te maken.
Als ik me niet vergis staat er op uw oldtimer ook nog maar 7000 km.
Dat zal niet zijn van rond te rijden.
Zijn vaststellingen dat er nog veel dure wagens rondrijden klopt.
Maar die wagens worden vaak niet gebruikt voor werknemers, ze zijn eigendom van de aandeelhouder en worden betaald met geld dat men verdient op de beurs.

Ik ken zo een gezin dat jaarlijks verschillende dure superwagens koopt.
Het is de enige aftrek dat ze hebben en de wagens zijn bedoelt als investering op zeer lange termijn.

De mensen die het moeten hebben van de inkomsten uit hun bedrijf, kunnen dergelijke wagens niet langer houden als bedrijfsvoertuig en zijn reeds overgestapt op normale wagens.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 10:54   #20
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 41.086
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
Is nochtans een wagen die niet echt als sportwagen wordt aanvaard. Ik heb daar ook al mee gereden en eerste gedacht was : de gelijkenis van "homo coiffeur" met een porsche boxster is hier ook van toepassing. Voor een vrouw is een jaguar F-type ideaal. Voor een man? Neen dan blijft er de jaguar XK(R).
.
De testen die ik gelezen en gezien heb schetsen toch wel een ander beeld. 'k vond hem ook fijn zitten en (vrij hard opgehangen) rijden. Qua design heeft hij toch wel een dikke streep voor op vergelijkbare concurrentie.
Nu ja, mijn madam ziet zo eentje wel zitten al zegt ze tegen een XK ook geen neen. Met wat geluk mag ik er dan ook eens mee rijden.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be