![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() CERN heeft het Higgs-boson reeds gevat
toch heeft het nog niet alles gehad. In zijn Anlagen hoopt 't nu te slagen in het creëren van een Zwart Gat. ![]() We zijn vertrokken. Wie de flosj pakt ... PS : ik vind het loemp dat op dit forum geen deelforum "Wetenschap" of "Energie" .... bestaat. Maja, dit forum is dan ook bedoeld voor advocaten, het elleboogwerkend kruim ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen de Aarde toch sowieso niet meer verkloten dan we nu al bijna een eeuw doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen daar nog niet-Zwitserse wetenschappers naartoe om te gaan werken ?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben voor. Voor mijn part geeft vlaanderen ieder jaar 12 miljard aan wetenschappelijk onderzoek ipv aan de franstaligen. Dat levert tenminste nog iets op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft de NV-a al ooit in de Federale regering gezeten? Want die beheert de staatskas toch, die bodemloze geldput.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat allemaal wel knap maar ik hoop dat daar nooit iets mis'loopt' want dan gaan we een mooi vuurwerk hebben denk ik ...
CERN ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 maart 2014 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me ondertussen allemaal een beetje op wetenschappelijke zelfbevrediging op ons aller kosten.
Gesubsidieerde onderzoekingen in de hoge-energie fysica zouden vanaf heden strikt in relatie gebracht mogen worden met kernfusie...het energieprobleem is eigenlijk steeds urgenter,en al zeker voor de EU... Het houdt ons mensen zelfs gevangen hier op Aarde...(durf dromen mensen,durft te dromen)... Die Higgs-Bosons kunnen nu wel even wachten.... ![]() En inderdaad,let maar op dat de balsturige Zwitsers straks niet eisen dat het stuk ring dat de ondergrond van hun onafhankelijke kantons doornsnijdt asap verwijderd wordt...of er wandelen straks Zwitserse troepen in... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 3 maart 2014 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |