Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2004, 17:02   #1
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard Elf huiszoekingen in islamitische kringen

In Belgische islamitische kringen zijn donderdag elf huiszoekingen uitgevoerd, meer bepaald bij de Belgische zetel van de Moslimexecutieve, op het Rouppeplein in Brussel.
De voormalige voorzitter van de Executieve wordt verdacht van verduistering van geld. Financieel onderzoeksrechter Michel Claise onderzoekt de zaak.
De federale politie viel omstreeks 9.30 uur binnen in de lokalen van de Belgische zetel van de Moslimexecutieve. De computers werden ter plaatse gecontroleerd, maar dossiers werden meegenomen, evenals kopieën van informatiefiches.
"Ik heb mijn administratie vanmorgen op de hoogte gebracht", vertelt Mohamed Boulif, huidig voorzitter van de Executieve, die op 3 mei 1999 werd opgericht. "Ik ben van niets op de hoogte, behalve dan dat de huiszoeking te maken heeft met een financiële affaire en dat ik uiteindelijk ook verhoord zal worden. Maar onze boekhouding is duidelijk. We krijgen 700.000 euro en alles wordt gecontroleerd door het Rekenhof en een bedrijfsrevisor. Mogelijk gaat het om een regeling tussen de rekeningen van de voormalige Executieve".

Volgens Mohamed Boulif tasten de huiszoekingen in elk geval het imago van de Executieve aan, maar ook meer algemeen het imago van de Belgische moslims.
Alsof het imago van de Belgische moslims ooit goed is geweest.
"Sinds het ontstaan van de Executieve in België, steekt men stokken tussen onze wielen.
Het zijn niet alleen fundamentalisten en oplichters ze zijn ook nog redelijk achterbaks. Werkt de moslimexecutieve niet onder bescherming (in ruil voor stemadviezen) van PS-misbaksel Onkelinx?
We worden onder druk gezet terwijl ons budget te laag is.
Het is nooit genoeg voor die inhalige moslimbende.
De internationale context is nauwelijks gunstiger. Maar we moeten sereen blijven, dialoog voeren en ons blijven verklaren", aldus Boulif.
Veel succes ermee! 8)

Ik vraag mij af wat er met dat geld gebeurd zou zijn, indien het waar is natuurlijk. Misschien staat ons belastinggeld intussen al op één of andere islamitische terreurcel hun bankrekening samen met de rest van de dotaties die ze van westerse moslims ontvangen.
Oud 16 september 2004, 17:03   #3
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Bron ??????
http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...6-BCE0520C207B}
Oud 16 september 2004, 18:15   #4
Attiladehun
Banneling

Standaard

Waar blijft dien onnozelaar nu, die zijn nickname naar zijn geslachtsdeel noemde?

Laatst gewijzigd door Attiladehun : 16 september 2004 om 18:16.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2004, 18:27   #5
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Hij is wat stilgevallen blijkbaar.
Oud 16 september 2004, 19:18   #6
Herbert
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Bron ??????
De Standaard on-line
De Morgen on-line

[size=3]In Belgische islamitische kringen zijn vandaag elf huiszoekingen uitgevoerd, meer bepaald bij de Belgische zetel van de Moslimexecutieve, op het Rouppeplein in Brussel, meldt het Brusselse parket. De voormalige voorzitter van de Executieve wordt verdacht van verduistering van geld. Financieel onderzoeksrechter Michel Claise onderzoekt de zaak.

De federale politie viel omstreeks 9.30 uur binnen in de lokalen van de Belgische zetel van de Moslimexecutieve. De computers werden ter plaatse gecontroleerd en dossiers werden meegenomen. ,,Ik heb mijn administratie vanmorgen op de hoogte gebracht'', vertelt Mohamed Boulif, de voorzitter van de Executieve, die op 3 mei 1999 werd opgericht. ,,Ik ben van niets op de hoogte, behalve dan van het feit dat de huiszoeking te maken heeft met een financiële affaire en dat ik uiteindelijk ook verhoord zal worden. Maar onze boekhouding is duidelijk. We krijgen 700.000 euro en alles wordt gecontroleerd door het Rekenhof en een bedrijfsrevisor. Mogelijk gaat het om een regeling tussen de rekeningen van de voormalige Executieve.''

Volgens Mohamed Boulif tasten de huiszoekingen in elk geval het imago van de Executieve aan, maar ook meer algemeen het imago van de Belgische moslims. ,,Sinds het ontstaan van de Executieve in België, steekt men ons stokken in de wielen. We worden onder druk gezet terwijl ons budget te laag is'', aldus Boulif.[/size]
Herbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2004, 21:17   #7
Tjolder
Parlementslid

Tjolder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herbert
[size=3] Maar onze boekhouding is duidelijk. We krijgen 700.000 euro en alles wordt gecontroleerd door het Rekenhof en een bedrijfsrevisor. Mogelijk gaat het om een regeling tussen de rekeningen van de voormalige Executieve.''

Volgens Mohamed Boulif tasten de huiszoekingen in elk geval het imago van de Executieve aan, maar ook meer algemeen het imago van de Belgische moslims. ,,Sinds het ontstaan van de Executieve in België, steekt men ons stokken in de wielen. We worden onder druk gezet terwijl ons budget te laag is'', aldus Boulif.[/size]

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2004, 21:31   #8
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Geef de parasieten een hand en ze willen een arm.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be