![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nogmaals een rondje NVA bashen.En maar met modder gooien.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...deleeuwen.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet niet wie er de strategie bepaalt bij bepaalde partijen, maar dat constant over de NVA praten (zie ook SP.a en Open VLD) lijkt me toch niet de verstandigste zet.
Sommige partijen hebben al meer vertelt wat ze over de NVA vinden dan over wat ze zelf willen doen met als gevolg dat de politieke actualiteit voor 80% of zelfs meer over NVA gaat. Vanuit zuiver strategisch oogpunt lijkt me dit dom. Hoeveel NVA-kiezers ga je hiermee terugwinnen?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnheer Di Rupo is een verstandig mens. Ik vind het bijzonder jammer dat ik hier niet op hem kan stemmen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier gooien ze dubbel zoveel modder...
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elio di Rupo tegen N-VA:
"Uw slogan in 2010 was 'Durven veranderen'. U had een mandaat na de verkiezingen. Maar wat heeft u er mee gedaan? Rien, niks, nada", luidde het. Di Rupo voerde daarbij aan dat deze regeerperiode 47 wijzigingen aan de Grondwet werden aangebracht - meer dan tijdens de voorgaande staatshervormingen. Er waren voor 1.130 bladzijden institutionele hervormingen, aldus de premier. "Wat is uw balans? Eén wit blad". Schitterend! Goed gesproken, Elio!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Di Rupo heeft weinig in te brengen, zeker als het erover gaat dat deze hervormingen nog nieuwe hervormingen nodig hebben gezien het onontwarbare kluwen dat er door ontstaan is. Dat is de essentie van de hervormingen, niet "een zoveelste hervorming". De essentie, die ontbreekt wel regelmatig bij Di Rupo... -) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijlange niet. Het citaat hierboven is trouwens ook weer een schot in de roos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verheugt mij buitenmate dat ook zo iemand als Elio Di Rupo uiteindelijk heeft begrepen dat "quantité = qualité" ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 april 2014 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Het gaat trouwens niet om de tijd die je "krijgt", maar om hoe je die tijd besteed. Als je met het negativisme van De Wever de onderhandelingen aanvat, hoeft het niet te verwonderen dat de gesprekken binnen de kortste keren vastlopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Had De Wever op de korte tijd die hij heeft gekregen een regering had kunnen vormen was hij een superheld geweest... Laatst gewijzigd door Cheminot : 23 april 2014 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Pas maar op dat ze zich niet omdraait in haar urne. Ze was een door en door katholieke Vlaamse vrouw, die door oorlogsomstandigheden de grootste hekel had aan alles wat zich drapeerde met een leeuwenvlag.
Wil je een Volga kopen, ik ken een plaats waar er nog veel rijden van rond de 30 jaren oud onder extreme weersomstandigheden, waar westerse karretjes van 2 jaar oud zelfs niet te starten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() In België leeft 60% direkt of indirekt van een staatsuitkering (ambtenaren, politici, gepensioneerden, werklozen, zieken, gesubsidieerde tewerkstelling zoals ibo, etc).
U begrijpt dat N-VA maximaal 40% vd stemmen kan halen en dan enkel in Vlaanderen. De traditionelen hebben electoraal geen angst vd N-VA. Zij staan zoals het Vlaams Belang in een schutskring. De traditionelen hebben angst voor de boodschapper die mensen met de neus op de werkelijkheid duwt en die zich afkeren vd traditionelen door op bijvoorbeeld PVDA te stemmen. De werkelijkheid is : hoe kan je een faillissement vermijden als : - uw belastingen reeds de hoogste vd wereld zijn - uw rente op de schuld 13 miljard/jaar bedraagt - uw werknemerspensioenen de laagste vd Westerse wereld zijn - uw ambtenarenbestand 54% vd welvaart opzuigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |