![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Getto's geteld
De Franse inlichtingendienst heeft enige weken geleden in een vertrouwelijk rapport gewaarschuwd voor een islamitische radicalisering van sommige wijken. Politiekcorrect Frankrijk probeerde dat rapport stil te houden, maar iemand liet het rapport uitlekken naar de krant Le Monde. Het ministerie van Binnenlandse Zaken weigerde elke commentaar maar de Franse politie heeft intussen het bestaan van het rapport bevestigd. De Direction Centrale des Renseignements Généraux (DCRG) - een soort inlichtingendienst - heeft 630 'gevoelige' wijken in heel Frankrijk onderzocht. In minstens de helft van die wijken is een proces van gettovorming bezig. Om te zien of een buurt in een getto aan het veranderen is, deed de DCRG vooral telwerk. Medewerkers telden de gezinnen van buitenlandse afkomst en men ging na in hoeverre die lid zijn van verenigingen. Verder werden de 'etnische' winkels geteld, de voorbijgangers met niet-westerse kledij, de islamitische gebedsruimten, de antisemitische en antiwesterse graffiti, de eerstejaarsleerlingen die geen Frans spreken en de geboren Fransen die uit die buurt verhuisden. Het rapport waarschuwt bovendien ook voor de groeiende invloed van fundamentalistische predikers in de gettowijken; predikers wiens greep op jongeren en kinderen steeds sterker wordt. Zo weigeren islamitische jongeren bijvoorbeeld steeds vaker de lessen geschiedenis, natuurkunde en turnen te volgen, worden meisjes meer dan vroeger gedwongen de hoofddoek te dragen en wordt de positie van vrouwen steeds slechter. Wie zich te 'Europees' gedraagt, wordt vaak het slachtoffer van verbaal of fysiek geweld. Van integratie is dus weinig of geen sprake. Conclusie van al dat telwerk en observatie? De getto's schieten als paddestoelen uit de grond. Het 'subjectief gevoel van gettovorming' is nu netjes aangetoond met cijfers en statistieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Met andere woorden: die inlichtingsdienst die het onderzoek uitvoerde, gebruikte net diezelfde criteria die Dewinter gebruikt om te oordelen of iemand Vlaming of vreemdeling is. Het is niet omdat bv een Georgiër hier 5 jaar of 20 jaar woont dat hij nu plotseling een Vlaming is. Idem voor een Amerikaan of Japanner.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() 'Zones de non-droit' heten ze daar. Quasi onafhankelijke bananenrepubliekjes dus.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Het wordt dringend tijd dat er iets gebeurd aan de vorming van gettowijken, hetgeen weer het zoveelste bewijs op tafel is dat vreemdelingen niet in staat zijn tot een degelijke integratie.
Deze getto's zijn niet alleen een bron van geweld en criminaliteit, maar ook van ziektes daar het om een soort van mensen betreft die het niet zo nauw nemen met hygiëne. Er moet dan ook een waterdichte immigratiestop komen om het behoud van de beschaafdheid van de maatschappij te kunnen garanderen, alsook een expulsie van iedere in de maatschappij verblijvende vreemdeling terug naar land van oorsprong. De grenzen moeten terug zwaar bewaakt worden door een anti-vreemdelingspolitiemacht opdat illegalen de maatschappij onmogelijk terug kunnen ongewenst binneninvaderen. Daarbij kan gedacht worden aan prikkeldraad onder dodelijk voltagegehalte, getrainde honden, wachttorens met mitrailleurs en zoeklichten, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet een klakske opzetten als ge wat lang in de zon zit...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Niets Rofl, je zou beter wat minder lachen en een ernstige houding aannemen in deze bedreigde wereld.
De oprichting van een nieuw ijzeren gordijn aan de grens is noodzakelijk geworden om onze beschaving niet te verliezen aan binnendringende barbaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() als je graag wil lachen, dan stel ik voor dat je eens voor de spiegel gaat staan, je zal meer dan genoeg stuff hebben om mee te lachen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Laat ze maar verder ploeteren in hun getto's, ze zitten daar toch maar lekker knus bij elkaar.
![]()
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Getto's zijn het bewijs wat er gebeurd wanneer je teveel vreemdelingen in de samenleving loslaat. Wanneer Vlamingen bij elkaar leven ontstaan toch geen getto's ? Hoe komt het dan dat wanneer allochtonen bij elkaar leven er onmiddellijk gevaarlijke getto's ontstaan ? Dit is een duidelijk genoeg feit om aan te halen dat allochtonen zich niet zo beschaafd gedragen als politiek correct links ons wijs maakt.
Er zijn zelfs dergelijke wijken waar de politie zich niet meer durft te vertonen uit vrees blootgesteld te worden aan vergaand allochtoons criminaliteit gericht tegen deze brave agenten. Als hier niets aan gebeurd zal langzaam België één groot gettoland worden die bulkt onder allerhande criminaliteit. Het wordt tijd dat de ogen van ieder welmenend beschaafde burger open gaat voor deze plaag tever gevorderd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() In tegenstelling dat jij die liever in een waanwereld leeft waar honing met gouden lepeltjes wordt gegeven zijn er mensen die niet bang zijn de harde realiteit onder ogen te zien.
Met in je fantasiewereld weg te vluchten los je geen problemen op hoor. Moet ik nu medelijden met jou krijgen omwille van je blindheid ? Linkse sukkelaar toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar goed, ga vooral zo door, over enkele dagen voorzie ik dat de mededeling banned bij uw naam zal staan. Keep the good hopes up ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Moet al jou postings niet lezen om jou standpunt te begrijpen. Jouw zin, en ik citeer :"d'r is hier precies voor de zoveelste keer deze maand een extreem rechtse vreemdeling het forum op komen kruipen om het wat van feestlampjes te voorzien. Zeg maot: hoe lang ga je daar nog mee door ??" zegt meer dan genoeg welk onverdraagzaam standpunt je inneemt. Zulke uitspraken kunnen niet anders dan uit de mond van een politiek correcte komen.
Maar goed ... liever jij dan ik. Voor de forumgangers hier, sorry voor deze korte off-topic maar ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat een politiek correcte van tijd tot tijd op z'n plaats gezet moet worden, hetgeen hierbij gebeurd is. Getto's ? No thanks ! Een aangename criminaliteitsloze buurt ? Yes please ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Het is dankzij de knuffelpolitiek door politiek correct Links ten op zichte van allochtonen, alsmede hun falend laks integratiebeleid, dat de vorming van vreemdelingengetto's mogelijk maakt wordt hetgeen onweerlegbaar gepaard gaat met onveiligheid en criminaliteit.
Vanwege diezelfde politiek correct Links die dit mogelijk maakt wordt de autochtone bevolking gewoon verdrukt en weggepest op eigen grondgebied. Omdat het niet meer veilig en leefbaar is voor hun kinderen moet de autochtone bevolking genoodzaakt uitwijken naar andere oorden. Vreemdelingengetto's zijn niets anders dan oorden waar aan etnische zuivering wordt gedaan tegen alles wat Vlaams en blank is door allochtonen, aangemoedigd door politiek correct Links. Het wordt tijd dat de Vlaming zijn recht op een leefbare veilige omgeving terug opeist en het lakse corrupte Links beleid die Stalinistische dictatorische neigingen heeft afstraft bij de volgende verkiezingen voor de verwaarlozing van hun eigen volk hetgeen niet anders dan als puur verraad kan beschouwd worden ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 18 augustus 2004 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
In een andere thread hebben we het al uitgebried gehad over de angst die mensen hebben ten opzichte van anderssoortig (vergeef me de uitdrukking) mensen. Dat wat hij niet kent, eet hij niet en aanvaard hij dus blijkbaar ook niet. Ik begeef me behoorlijk vaak in een serieuze allochtonenwijk en ik merk keer op keer dat ik me niet onveilig moet voelen, maar dat de verschillen tussen de autochtone en allochtone bevolking enorm is. Dat verschil is daar, maar is per definitie een gevaar. dat maken wij ervan, of laat ik eerder zeggen, een deel van ons. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|