![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Eindelijk een aangenaam moment in de verkiezingscampagne.
Na alle hysterie is een mens daar wel eens aan toe. Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lekker zwartje, die Assita Kanko
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En als ik de juiste voorheb: spreekt stukken, stukken .. beter Nederlands dan Di Rupo.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1762213 Heeft wat moeite me bv de "w". Maar als ge BDW Nederlands hoort praten merkt ge ook wel dat hij serieus moeite heeft met sommige klinkers. Dus dat kunt ge haar dan ook wel vergeven. Maar die heeft precies ook nog iets te vertellen. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chapeau!
|