![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() kan iemand dit verklaren?
http://forum.politics.be/member.php?u=3775 diegeen is laatst actief geweest in 1970. Toen was ik nog vloeibaar! Laat staan dat er een politiek forum bestond op internet waar je op kon posten! Het zal wel een testforummer zijn... maar ik raar is het toch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is gewoon een gebruiker die nog nooit heeft gepost. De 'datum en tijds-indicatie' van het forum start blijkbaar vanaf 1h00 1 januari 1970. Bij een nieuwe gebruiker wordt dit standaard ingesteld als tijdstip van laatste post en bij een eerste effectiev post wordt de werkelijke datum&tijd in dit veld geschreven. Simpel toch. ![]() Lang leve vBulletin. (dat is de technische motor waarop dit forum draait) Laatst gewijzigd door parcifal : 20 september 2004 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ah hier se. ik dacht alweer in twilightzones terecht te zijn gekomen en parallele universa en wat dies al niet meer.
![]() laat Spets het maar niet zien, want die gaat weer lachen. |
![]() |
![]() |