Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2014, 08:12   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard ‘Dat is wat de islam voor je doet’

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De tot de islam bekeerde Harris Cimpaka-Kapeta (24), gedeserteerd infanterist uit het Belgisch leger, ligt zwaargewond in een ziekenhuis aan de grens van Turkije met Syrië. De vader van de Syriëstrijder maakt zich op om hem te gaan halen. ‘Met tegenzin, ook al is hij mijn eigen vlees en bloed.’
En dan maar janken en janken en janken ... beetje zielig niet?

Als het zoontje gekozen heeft om Syrië strijder te worden moet hij dat er maar bij nemen dacht ik.

En wij 'brave' burgers zijnde moeten dit gezaag ende gezever maar blijven 'slikken' sorry, NO WAY!
Oud 21 juni 2014, 08:15   #2
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Het zal je kind maar zijn.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 18:28   #3
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Komt ervan als de kindertjes thuis niet streng meer mogen gehouden worden. Mijn vader had in zijn jonge jaren nogal losse handjes; wel daar ben ik nu blij om. (Kinderpsychiaters : toen onbekend...)
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 19:37   #4
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Komt ervan als de kindertjes thuis niet streng meer mogen gehouden worden. Mijn vader had in zijn jonge jaren nogal losse handjes; wel daar ben ik nu blij om. (Kinderpsychiaters : toen onbekend...)
En op andere momenten hoor ik vanuit dezelfde hoek van het politieke spectrum dat er in migrantengezinnen zo streng opgetreden wordt. Wat is het nu? Als het om losse handjes te promoten is, mag er gerust wat gelogen worden? Hypocriete zak.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 19:45   #5
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
En op andere momenten hoor ik vanuit dezelfde hoek van het politieke spectrum dat er in migrantengezinnen zo streng opgetreden wordt. Wat is het nu? Als het om losse handjes te promoten is, mag er gerust wat gelogen worden? Hypocriete zak.
Correctie er wordt alleen streng opgetreden tegen de meisjes. De jongens mogen pikken, dealen en de westerse hoeren platneuken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 21:45   #6
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Je moet maar de pech hebben dat je kinderen geïndoctrineerd worden door die door de sossen intens verwelkomde en gesponsorde haatreligie.
De islam is nefast voor de geestelijke gezondheid en voor je lijf en leden.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 21:52   #7
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Je moet maar de pech hebben dat je kinderen geïndoctrineerd worden door die door de sossen intens verwelkomde en gesponsorde haatreligie.
De islam is nefast voor de geestelijke gezondheid en voor je lijf en leden.
Door die sossen zelf in de schoolbanken zal je bedoelen...
Met als resultaat een hele generatie junkies en multikulidioten...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 21:55   #8
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Door die sossen zelf in de schoolbanken zal je bedoelen...
Met als resultaat een hele generatie junkies en multikulidioten...
Wat bedoel je met junkies ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2014, 22:30   #9
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat bedoel je met junkies ?
Waarschijnlijk bedoelt hij mensen die af en toe een joint roken. Comazuipers daarentegen zijn normaal.
Oud 21 juni 2014, 22:32   #10
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Correctie er wordt alleen streng opgetreden tegen de meisjes. De jongens mogen pikken, dealen en de westerse hoeren platneuken.
Amper 50 jaar geleden zaten er nog negers in dierentuinen. Je levert een strijd die al op voorhand verloren is.
Oud 22 juni 2014, 00:34   #11
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amper 50 jaar geleden zaten er nog negers in dierentuinen.
Ah ja?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2014, 00:37   #12
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amper 50 jaar geleden zaten er nog negers in dierentuinen. Je levert een strijd die al op voorhand verloren is.
Ja, en nu mogen ze al vrij rondlopen
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2014, 01:16   #13
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Enkele degoutante reacties hier! Wat voelen sommigen zich toch oneindig superieur omdat ze blank, Vlaming en christen zijn! In elk geval zou "K" vertoornd zijn omdat Zijn naam ZO misbruikt wordt door een hedendaagse farizeeër!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2014, 01:33   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik ben niet christelijk.
En ik voel nog minder medelijden met die gewonde idioot dan met een slak die ik per ongeluk heb platgetrapt.

Heel spijtig voor pa Harris, maar als 2 van de 3 zonen de Islam omarmen, dan trek ik mijn conclusie.
Maar medelijden, neen.

Dat pa Harris nog de moeite wil doen op eigen kosten die toekomstige steuntrekker naar Blegië te halen, da's parels voor de zwijnen gooien.
Oud 22 juni 2014, 01:34   #15
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Ja, en nu mogen ze al vrij rondlopen
En maar goed ook. Ik wil maar zeggen: we hebben een hele weg afgelegd in het thema racisme. De trend is duidelijk. Er zijn veel minder jongeren racistisch dan vroeger en racisme zal uiteindelijk zo goed als verdwijnen. Natuurlijk niet vanzelf, er is blijvende actie nodig tegen racisme, maar wie zich verzet tegen het verdwijnen van racisme verspilt energie, vertraagt de evolutie zonder ze te kunnen stoppen.

Ik voorspel dat binnen nog eens een halve eeuw zo goed als niemand nog racistische uitspraken zal doen en dat wie dat wel doet zich veel onpopulairder zal maken dan vandaag. Ik ben natuurlijk optimistisch ingesteld, maar de feiten zijn duidelijk over de evolutie tot nu toe.
Oud 22 juni 2014, 01:42   #16
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En maar goed ook. Ik wil maar zeggen: we hebben een hele weg afgelegd in het thema racisme.
Citaat:
De trend is duidelijk. Er zijn veel minder jongeren racistisch dan vroeger en racisme zal uiteindelijk zo goed als verdwijnen.
Met een steeds groter wordende groep inherent onderscheid makende mensen vrees ik dat U een verkeerde visie volgt.
Citaat:
Natuurlijk niet vanzelf, er is blijvende actie nodig tegen racisme, maar wie zich verzet tegen het verdwijnen van racisme verspilt energie, vertraagt de evolutie zonder ze te kunnen stoppen.
Ik voorspel dat binnen nog eens een halve eeuw zo goed als niemand nog racistische uitspraken zal doen en dat wie dat wel doet zich veel onpopulairder zal maken dan vandaag. Ik ben natuurlijk optimistisch ingesteld, maar de feiten zijn duidelijk over de evolutie tot nu toe.
Ja hoor, racisme zal verdwijnen. Het woord gaat gewoon geschrapt worden uit het woordenboek.
En het is nu al een feit, ongezouten een eigen mening geven die niet in de smaak valt van de Stasi/CGKR is al vragen voor een geruïneerd leven.
Oud 22 juni 2014, 01:47   #17
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben niet christelijk.
En ik voel nog minder medelijden met die gewonde idioot dan met een slak die ik per ongeluk heb platgetrapt.

Heel spijtig voor pa Harris, maar als 2 van de 3 zonen de Islam omarmen, dan trek ik mijn conclusie.
Maar medelijden, neen.

Dat pa Harris nog de moeite wil doen op eigen kosten die toekomstige steuntrekker naar Blegië te halen, da's parels voor de zwijnen gooien.
Ik had het niet over jou, maar over die wormen die "negers" blijkbaar als beesten zien.
Correctie: geen "wormen" (meervoud): ik had de reactie van Robinus V blijkbaar verkeerd begrepen.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 22 juni 2014 om 01:49.
Oud 22 juni 2014, 01:49   #18
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Awel, Pa harris heeft 2 aggressieve apen op de wereld geholpen.
Oud 22 juni 2014, 01:50   #19
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel, Pa harris heeft 2 aggressieve apen op de wereld geholpen.
Blijkbaar. Toch heb ik wel medelijden met de man, want blijkbaar ligt het echt niet aan zijn opvoeding.
Oud 22 juni 2014, 06:28   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

"Mogelijk al 300 Britten teruggekeerd van jihadstrijd"

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Honderden Britten die hebben gevochten in Syrië of Irak zijn mogelijk alweer in Groot-Brittannië. Daarvoor waarschuwt de voormalige contra-terrorismechef van inlichtingendienst MI6 zondag in een interview met The Independent.
Daar hebben ze het ook al zitten ... een hoopje moordenaars die terug welgekomen zijn.

Nu weet iedereen dat er 'vroeger' al moordenaars, dieven, verkrachters en ander gespuis rondliepen in het straatbeeld maar tegenwoordig laat men dit in België en andere Europese landen met enige graagte allemaal maar toe me dunkt.

De 'brave' belastingbetalende burger ziet dit alles met lede ogen aan terwijl hij/zij denkt: Gaat dat 'ooit' nog wel goedkomen? Hoe met de toekomst van onze eigen mensen, ouderen, kinderen, kleinkinderen in een wereld stampvol moordenaars en andere idioten. Als ik op straat loop moet ik andere mensen gaan wantrouwen in de zin van: Is dat er nu eentje van die 'strijders' (lees: sukkels) of niet?? Hebben die nog een toekomst in een 'WAR zone?

Wat doet de politiek (u weet wel, die mensen waar u voor gekozen hebt) niets

Correctie, die doen wel iets, ± 13000€ bijschrijven op hun rekening elke maand
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be