![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat toeval? Indien u denkt van wel:
post hier uw ervaringen. Ik geef hier enkele voorbeelden uit mijn eigen leven; - Ik ben geboren op een vrijdag. Mijn moeder, mijn kinderen evenals 2 kleinkinderen werden ook op vrijdag geboren. Toeval? - Mijn echtgenoot en ik schelen 12,5j in leeftijd. Wij kregen een zoon toen ik 20j was, en een dochter toen ik 25j was. Mijn oma scheelde ook 12,5j in leeftijd met mijn grootvader. Zij kreeg een zoon toen ze 20j was en een dochter (mijn moeder) toen ze 25j was. - Mijn oma kreeg dus een dochter op haar 25ste, mijn moeder kreeg een dochter op haar 25ste en ik kreeg een dochter op mijn 25ste. - Mijn oma, mijn moeder, ikzelf en mijn dochter woonden ooit allemaal op hetzelfde huisnummer: 236! Natuurlijk in verschillende gemeentes. Toeval??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
God heeft duidelijk een plan voor jou
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik vind daar niets toeval aan. Dat zogenaamde door ons genoemde toeval is minder toevallig dan we met ons beperkt bevattingsvermogen kunnen begrijpen.
Daarentegen begint dit er al een beetje op te lijken ... https://www.youtube.com/watch?v=j-QTV-vXHX4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat heeft God voor jou zo voorzien.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ofwel toeval, ofwel een onweerlegbaar bewijs van wat een autistische familieplanning jullie al generaties lang implementeren.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() daar trekt Allah zich geen kloten van aan!
jij gaat bommen leggen op een vrijdag. mits wat rekenwerk, kom ik er nog wel achter aan welk huisnummer en binnen hoeveel jaar. Laatst gewijzigd door Anna List : 11 maart 2015 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() this!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verjaardagen die verrassend overeenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit soort zaken zijn grotendeels het gevolg van onze geest die probeert patronen te vinden, ook als die er niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat het toeval is want anders zou iedereen toch zo een frappante verhalen moeten kunnen vertellen!
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel ...
Mijn vader wist niet wie zijn vader was en mijn broer wist ook niet wie zijn vader was. Zou zoiets genetisch bepaald kunnen zijn ![]()
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat je bij sommige getallen met halve jaren rekent en bij andere niet zegt trouwens al redelijk wat over hoe toevallig het allemaal is. Ben zelf niet verder gekomen dan een potje Pokémon waarbij alle beesten die ik ving en volgens mijn zelfopgelegde regels mocht gebruiken vrouwelijk waren en alle beesten die ik ving maar niet mocht gebruiken mannelijk. Dat kwam ook uit op een kans van een op paar honderd ofzo. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal, eens in de paar honderd gebeurtenissen. De andere paar honderd zijn alleen niet zo tof om over te vertellen. Eergisteren bijvoorbeeld kruisde een zwarte kat mijn pad, en toen gebeurde er spontaan helemaal niks bijzonders.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() WS de YT link van mij niet aangeklikt, want daarmee vergeleken is NN's verhaal wel heel banaal.
Persoonlijk maak ik ook toevalligheden mee bij mezelf, die volgens mij zeker geen meer zijn. In de bewijsvoering dat er een god is (een discussie waar ik hier niet wil over beginnen), zit er zoiets waar men uit concludeert dat als er slechts 1 kans op (hier ben ik even het getal kwijt) is dat er iets gebeurt, dit nooit zal plaatsvinden. Ik denk dat analyst een punt heeft. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 maart 2015 om 15:12. |
![]() |
![]() |