![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door Le_Wallon : 13 november 2014 om 00:00. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij is voor de derde maal overleden aan zijn dodelijke verwondingen. Hij zal in den hemel aan Osama BL vrede zij met hem vragen hoe hij nogmaals naar de aarde kan afdalen.
Verwacht dus nog meerdere malen zijn dood, uiteindelijk zal hij inderdaad sterven, misschien wegens ouderdom of een nierziekte... |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik niet denk ! Onmogelijk...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat we zeker weten is dat Abu dood is of nog leeft.
Ondertussen zou Abu reeds een nieuwe leider aangeduid hebben: http://www.alim.org/library/biograph...ntent/KAB/18/2 Khalifa Abu Bakr - Death of Abu Bakr Verwelkom de nieuwe Kalief Umar bin al-Khattab. Het zou ne lelijke, maar sympatieke zijn. Hier enkele van zijn spelregels: http://www.alim.org/library/biography/khalifa/KUM Takbir??? |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien Abou Muslim al-Turcomani ??? Hij is favoriet volgens Peter Newman professor aan de Universiteit uit King!
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer over Omar, zijn ganse handleiding pronkt op youtube voor de idealisten van goede wil...
*waarschuwing voor mensen met epilepsie, video bevat flashende graphics* Complete Biography Commander Khattab - Sword of Islam https://www.youtube.com/watch?v=fXiLcX_NFjk |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Een voorbeeld voor ons allen, hoe je het van simpele bakker kan schoppen tot Kalief
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaderlandse geschiedenis moet daar op de duur een moeilijk te blokken vak zijn , met zo ongeveer om de 6 maand een nieuwe kalief.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Abu Bakr Al Baghadi is dood ???
NOU nou, Abu Bakr Al Baghadi was een vrome, voorbeeldige, kleingeschapen, besneden moslimman en Allah zal hem in Allahloka zeker nu zalven, hij zal heerlijke verse dadels eten, en hij zal van Allah zeker 720 strakke blonde en hete, geile Hindoe maagden krijgen als beloning en de potentie van 40 Arabische raspaarden. Dat Abu Bakr Al Baghadi onze zieke planeet mocht verlaten om naar Allahloka te gaan is zeer zeker de wil van de Almachtige Allah, want achteraf gezien is alles de wil van Allah, conform de Koran, de woorden van de profeet van islam, en al die honderden hadiths. insha Allah lala, dewanand en Wieroe kleingeschapen, niet blanke, niet lange HONDoe/hindoe fundamentalisten planet of the intelligent Hindu chimps |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() ja ja mauw mauw, miauwt Wieroe nu kwaad naar mij:
Kijk naar mij idioten, ik ben geboren in de vieze slums van rijswijk in maart 2005 als lage kaste, blank hollandse kat in een vies luizennest, in het huis van een gestoorde, blanke hollandse sletje. En kijk nu, ik ben een beroemde Hindoe Nazi (Homo)kat uit Delft kennisstad geworden, loop met mijn staart omhoog als winner, eet dure, overheerlijke Nazi Duitse Kattenbrokjes uit 1940, en je mag nu genieten van mijn professionele gedichten, als je wil zien hoe slim ik nu ben en geloof mij, ik ben slimmer dan de meeste vieszwarte KUThindoe halfaapjes uit India: Miaauwallah: 'Mein Führer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden' Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi kat Offercode S209 Offerdatum 30 april 2014 Het hoopvolle gebrul van Duitse vliegtuigjes, ........... http://www.dewanand.com/s209.htm Laatst gewijzigd door dewanand : 13 november 2014 om 15:04. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 72 x 3 = 216
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onze Angelsaksische tijdgenoten bedienen zich heden ten dage van een soort smurfentaal waarin 's mensen diepste zieleroerselen kunnen worden uitgedrukt aan de hand van de woorden "fuck" en "shit". De heer K. Kodo is in dit jargon helaas onvoldoende ingewijd, dus wat betekent "no shit"?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na rijp beraad houd ik het erop dat bovenvermelde vermenigvuldiging betrekking heeft op het ene hoofdbegrip van de hedendaagse Angelsaksische cultuur, en niet op het andere, en daar ben ik het volmondig mee eens.
![]() |