![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een burgemeester heeft een belangrijke bevoegdheid: veiligheid. Dat gaat over brandweer en flikken.
Dat het in het stadje Brussel (ik zeg stadje, want het gaat niet over het gebied waar andere gemeentes, als Etterbeek, Schaarbeek, Ukkel, Anderlecht, Vorst, enz. die elk een eigen burgemeester hebben) stinkt in de relatie met de flikken, dat is wel geweten. Nu komt er een klein berichtje in de pers, dat evenwel meer doet vermoeden. Namelijk dat Mayeur nogal eigenwijs en eigengereid zijn eigen willeke doordrijft, naar aloude goede PS-gewoonte. Dat er een te groot risicio genomen zou worden: who cares binnen de PS ? titel: Brusselse brandweer stelt zich vragen over veiligheid eindejaarsvuurwerk link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141230_01451625 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
lelijk van mij, maar ik hoop dat er ongevallen gebeuren. Die Mayeur is een echte despoot, die enkel zijn eigen gedacht doordrijft.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Past wel bij u, dat is waar.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 december 2014 om 17:57. |