![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel Al-Nusra Front als Hezbollah verliezen veel van hun mannen, het voordeel van een gevecht tussen twee terroristengroeperingen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me af of er naast de syriestrijders ook zoiets bestaat als Hezbollah-strijders uit belgië. Dat zijn toch evengoed moslims?
Of heerst er nu eenmaal een hardnekkig conformisme onder onze maghrebijnse vrienden. Heeft iemand daar toevallig info over?
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermoedelijk niet. Zowat alle radicale moslims in België zijn geïnspireerd door het salafisme. Dat is een beweging met haar wortels in extreem soennitische middens. Hezbollah is als sjiïtische beweging een regelrechte vijand van salafisten.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat hun bindt is de haat tegen Israël en andere landen waar de Islam niet regeert.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die tegen Hezbollah zijn in dit conflict zijn pro ISIS, Al Nusra enz.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zitten hier veelal omdat ze het niet meer zien zitten in hun thuislanden waar alles "bestierd" wordt door overbodige jonge mannetjes zonder noemenswaardige emotionele of intellectuele ontwikkeling(essentieel bij wat we "mensen" zouden noemen)maar met kalashnikovs,in de achtergrond bestuurd door perverse oude mannetjes die beweren te handelen volgens een oud boek.... Het is aan onze politiek om de "volwassen" mensen hier een schuilplaats te bieden,maar de anderen er uit te gooien. Laatst gewijzigd door kelt : 9 januari 2015 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben hartstikke anti-Hezbollah, het zijn wrede moordenaars en tulbangekken. Ik ben uiteraard heel hard anti ISIS, ook gruwelijke gekken. Al Nusra ken ik minder, maar die zullen waarschijnlijk even slecht zijn. Ze vechten allen ook tegen elkaar, maar hun gemeenschappelijke noemer is het extremistische islamterrorisme. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook tegen Hezbollah op globale schaal, maar in dit conflict steun ik hun. Ze maken gehakt van de salafisten. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woensdag 7 januari, toen Parijs brandde, was de eerste dag in 3 jaar dat er in de oorlog in Syrië geen slachtoffers werden gemeld. Het winterweer zat er voor veel tussen.
http://www.ibtimes.co.uk/syria-civil...nflict-1482509 |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dat is nu eens goe nieuws zie gasten........Daar gaan we meer dan éénen op drinken héé gastses iere !!
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 10 januari 2015 om 23:37. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Europa heeft nooit last gehad van Hezbollah, noch van Iran. Feitelijk zijn deze onze echte bondgenoten. Helaas zien de Europese leiders dit niet.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je tegen Stalin bent, ben je niet noodzakelijk voor Hitler.
#18 |
Banneling
|
![]() Amai ! van jou had ik een verstandiger antwoord verwacht. Onder het motto een goede moslim is een **** moslim is dat toch een goede zaak dat die met mekaar vechten. Dat geeft hen minder tijd om zich met hun gemeenschappelijke vijand bezig te houden.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben wel erg blij dat het Grote Schisma er is gekomen. Bedankt Allah.
|
![]() |