![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Thank you Germany for World War 1.
(yes, we paid a heavy price here in Belgium) Thank you Germany for World War 2. (yes, we paid again the price of an occupation) Thank you Germany for lettting us pay to re-unite your country (yes, we forgave you because you were a victim of a fucking crazy called Hitler). Thank you Germany for bringing the 'war on terrorism' so much closer to Europe. Thank you so much Germany ! But please don't be surprised of what is coming... ok ? Bye. |
![]() |
#2 |
|
![]() "jcl-be" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected]... > Thank you Germany for World War 1. > (yes, we paid a heavy price here in Belgium) > > Thank you Germany for World War 2. > (yes, we paid again the price of an occupation) > > Thank you Germany for lettting us pay to re-unite your country > (yes, we forgave you because you were a victim of a fucking crazy > called Hitler). > > Thank you Germany for bringing the 'war on terrorism' so much closer > to Europe. Thank you so much Germany ! > > But please don't be surprised of what is coming... ok ? > > Bye. Bent je a beetje gaga? Bernard |
![]() |
#3 |
|
![]() On Wed, 6 Oct 2004 11:31:49 +0200, "Bernard Heyen"
<[email protected]> wrote: > >"jcl-be" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag >news:[email protected].. . >> Thank you Germany for World War 1. >> (yes, we paid a heavy price here in Belgium) >> >> Thank you Germany for World War 2. >> (yes, we paid again the price of an occupation) >> >> Thank you Germany for lettting us pay to re-unite your country >> (yes, we forgave you because you were a victim of a fucking crazy >> called Hitler). >> >> Thank you Germany for bringing the 'war on terrorism' so much closer >> to Europe. Thank you so much Germany ! >> >> But please don't be surprised of what is coming... ok ? >> >> Bye. > >Bent je a beetje gaga? De Koerden, in de tijd dat Saddam ze aan het 'uitroeien' was (je weet wel, vanaf 1983 tot ongeveer 1989), weten alles over de (duitse) gaga's.... het was immers weer een duitse firma die Saddam graag hielp. Thank you Germany, thank you so much ! Internationale politiek is zo vergiftigd (met economische/wapens) belangen, dat de problemen zich maar blijven opstapelen. Heel jammer. Bye. |
![]() |
#4 |
|
![]() "jcl-be" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 6 Oct 2004 11:31:49 +0200, "Bernard Heyen" > <[email protected]> wrote: > >> >>"jcl-be" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag >>news:[email protected]. .. >>> Thank you Germany for World War 1. >>> (yes, we paid a heavy price here in Belgium) >>> >>> Thank you Germany for World War 2. >>> (yes, we paid again the price of an occupation) >>> >>> Thank you Germany for lettting us pay to re-unite your country >>> (yes, we forgave you because you were a victim of a fucking crazy >>> called Hitler). >>> >>> Thank you Germany for bringing the 'war on terrorism' so much closer >>> to Europe. Thank you so much Germany ! >>> >>> But please don't be surprised of what is coming... ok ? >>> >>> Bye. >> >>Bent je a beetje gaga? > > De Koerden, in de tijd dat Saddam ze aan het 'uitroeien' was (je weet > wel, vanaf 1983 tot ongeveer 1989), weten alles over de (duitse) > gaga's.... het was immers weer een duitse firma die Saddam graag > hielp. Thank you Germany, thank you so much ! Tja, komt ervan als je afspraakje maakt met de US en deze zoals naar gewoonte niet nakomen. Wie zijn .................................. moet op de blaren zitten. Wat het andere aanbelangt heb je gelijk. > Internationale politiek is zo vergiftigd (met economische/wapens) > belangen, dat de problemen zich maar blijven opstapelen. > Heel jammer. > > Bye. |
![]() |
#5 |
|
![]() "jcl-be" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 6 Oct 2004 11:31:49 +0200, "Bernard Heyen" > >Bent je a beetje gaga? > > De Koerden, in de tijd dat Saddam ze aan het 'uitroeien' was (je weet > wel, vanaf 1983 tot ongeveer 1989), weten alles over de (duitse) > gaga's.... het was immers weer een duitse firma die Saddam graag > hielp. Thank you Germany, thank you so much ! Ook de Fransen, de Sovjets en nog enkele naties hebben Saddam wapens gegeven. Waarom kap je toch altijd op Duitsland??? En ondertussen in Soedan..... Daar blijf je precies blind voor, he. Maar ja, dat zijn moslims die MAAR negerkes uitmoorden, he. Het is plezanter om pro-Palestijns te zijn. -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be > Bye. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Wed, 06 Oct 2004 15:03:28 GMT, "Jan van Brabant"
<[email protected]> wrote: >> De Koerden, in de tijd dat Saddam ze aan het 'uitroeien' was (je weet >> wel, vanaf 1983 tot ongeveer 1989), weten alles over de (duitse) >> gaga's.... het was immers weer een duitse firma die Saddam graag >> hielp. Thank you Germany, thank you so much ! >Ook de Fransen, de Sovjets en nog enkele naties hebben Saddam wapens >gegeven. >Waarom kap je toch altijd op Duitsland??? Heh ? Kun je effe googelen en mijn 'andere' postings over 'kappen op Duitsland' te voorschijn toveren ? (tip : "jcl-be" of "jcl-gent" of gewoon "jcl". Voor 99 procent post ik in be.politics en steeds openlijk onder mijn initialen, ok ?) Dus mij niet verkeerd begrijpen hé. We hebben het hier over een beleid van een land (in dit geval Duitsland), en zeer zeker niet over het hart van mijn Duitse mede-zielen. Zoiets laat ik je zelf niet toe om te suggeren. Foei ! >En ondertussen in Soedan..... >Daar blijf je precies blind voor, he. >Maar ja, dat zijn moslims die MAAR negerkes uitmoorden, he. Sorry, maar momenteel ben ik gefocust of Congo & Rwuanda (wat Africa betreft, dwz dat ik me druk hierover aan het bijscholen ben). In het geval van Soedan weet ik te weinig om *op dit moment* iets zinnigs te zeggen. Heb je mij soms horen kritiek geven op jou ivm Soedan ? Voor mijn part mag je gerust verder klagen over 'de' moslims. Ieder zijn ding. >Het is plezanter om pro-Palestijns te zijn. Soms kan je ook landen (zoals Israel) beschermen door er kritiek op te geven of juist de goede dingen in die samenleving te beklemtonen (google maar eens). Alles heeft zijn twee kanten hoor. Jammer dat je dit niet wil zien. Bye. |
![]() |
#7 |
|
![]() "jcl-be" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Thank you Germany for World War 1. > (yes, we paid a heavy price here in Belgium) > > Thank you Germany for World War 2. > (yes, we paid again the price of an occupation) > > Thank you Germany for lettting us pay to re-unite your country > (yes, we forgave you because you were a victim of a fucking crazy > called Hitler). > > Thank you Germany for bringing the 'war on terrorism' so much closer > to Europe. Thank you so much Germany ! > > But please don't be surprised of what is coming... ok ? > Beste Jean-Claude, Er moet een schokkende gebeurtenis plaats gehad hebben in Deinze op 19-07-1967 te 15.00 uur. Wat is de bedoeling van al je grappige postings? Heeft je Duitse vriendje je verjaardag vergeten en is dit je reactie? Houd 'm stram jongen en laat ons vooral iets weten. Joske |
![]() |
#8 |
|
![]() On Wed, 6 Oct 2004 18:14:17 +0200, "Joske Vermeulen"
<[email protected]> wrote: > > >Beste Jean-Claude, >Er moet een schokkende gebeurtenis plaats gehad hebben in Deinze >op 19-07-1967 te 15.00 uur. >Wat is de bedoeling van al je grappige postings? >Heeft je Duitse vriendje je verjaardag vergeten en is dit je reactie? >Houd 'm stram jongen en laat ons vooral iets weten. > >Joske > Beste Joske, Ik zie je graag. Liefs, jean-claude |
![]() |
#9 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Bernard Heyen" <[email protected]>, die
Wed, 6 Oct 2004 11:31:49 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"jcl-be" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag >news:[email protected].. . >> Thank you Germany for World War 1. >> (yes, we paid a heavy price here in Belgium) >> >> Thank you Germany for World War 2. >> (yes, we paid again the price of an occupation) >> >> Thank you Germany for lettting us pay to re-unite your country >> (yes, we forgave you because you were a victim of a fucking crazy >> called Hitler). >> >> Thank you Germany for bringing the 'war on terrorism' so much closer >> to Europe. Thank you so much Germany ! >> >> But please don't be surprised of what is coming... ok ? >> >> Bye. > >Bent je a beetje gaga? Een beetje maar ? Je bent te goed, Bernard! -- Fusti |